jubalong70 Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 ''Hva bruker du da? Penis og vagina? Pikk og fitte?'' Hehe..ihvertfall ikke penis eller vagina. Pikk brukses ikke her, og fitte liker jeg ikke. Men vi har gode dialektord som beskriver de edlere deler på en god måte. Nei, nå ble jeg nysgjerrig altså!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Hm, hvem er hvem...? Hørte en gang ei dame nordfra som sa til sønnen på fem at han måtte huske å vaske kuken før han gikk ut av dusjen. Da holdt jeg på å sette kaffen i halsen:) *hehe* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Jeg synes du håndterte det helt forbilledlig. Når ungene spør, skal de få svar - enkle, greie og forståelige svar. Hvis du hadde avfeid henne, ville du bare oppnådd å lære henne at man ikke snakker med foreldrene sine om sånne ting. Og med svevende svar risikerer man at ungenes fantasi tar helt overhånd og skaper de villeste vrangforestillinger. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Onsdag1365380628 Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Nei, nå ble jeg nysgjerrig altså!!! ''Nei, nå ble jeg nysgjerrig altså!!! ;)'' Skjønner det, men har ikke lyst til å skrive det her av frykt for at noen skal kjenne meg igjen. Det er litt morsomt med slike dialektord, man beskriver kjønnsåpningene direkte og man ser at folk nesten blir litt flau når man bruker slike betegnelser. Samtidig er det ikke noe stygt eller støtende ved dem, bare sammensetningen av vanlige ord. Jeg er ellers "fin" og dannet i praten, men når det gjelder dette kunne jeg ikke tenkt meg å bruke ord som tissen eller vagina. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Hm, hvem er hvem...? Hørte en gang ei dame nordfra som sa til sønnen på fem at han måtte huske å vaske kuken før han gikk ut av dusjen. Da holdt jeg på å sette kaffen i halsen:) LOL 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnolaGay Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Nei, nå ble jeg nysgjerrig altså!!! Brynhild og Kåre! :0D 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 ''Nei, nå ble jeg nysgjerrig altså!!! ;)'' Skjønner det, men har ikke lyst til å skrive det her av frykt for at noen skal kjenne meg igjen. Det er litt morsomt med slike dialektord, man beskriver kjønnsåpningene direkte og man ser at folk nesten blir litt flau når man bruker slike betegnelser. Samtidig er det ikke noe stygt eller støtende ved dem, bare sammensetningen av vanlige ord. Jeg er ellers "fin" og dannet i praten, men når det gjelder dette kunne jeg ikke tenkt meg å bruke ord som tissen eller vagina. Skjønner den 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Brynhild og Kåre! :0D He, he - det hadde nok gått rett hjem hos 5-åringen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Virker som om du tok en enkel, men sann forklaring. Jeg synes det er helt OK. Og om ho forteller dette til andre så synes jeg ikke at det gjør noe. Ærlighet er viktig:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.