Gå til innhold

Uff, alt for tidlig å prate om prevansjon?

Gjest Too soon??

Anbefalte innlegg

''Hva bruker du da? Penis og vagina? Pikk og fitte?''

Hehe..ihvertfall ikke penis eller vagina. Pikk brukses ikke her, og fitte liker jeg ikke. Men vi har gode dialektord som beskriver de edlere deler på en god måte.

Nei, nå ble jeg nysgjerrig altså!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm, hvem er hvem...?

Hørte en gang ei dame nordfra som sa til sønnen på fem at han måtte huske å vaske kuken før han gikk ut av dusjen. Da holdt jeg på å sette kaffen i halsen:)

*hehe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs. Wallace

Jeg synes du håndterte det helt forbilledlig. Når ungene spør, skal de få svar - enkle, greie og forståelige svar.

Hvis du hadde avfeid henne, ville du bare oppnådd å lære henne at man ikke snakker med foreldrene sine om sånne ting. Og med svevende svar risikerer man at ungenes fantasi tar helt overhånd og skaper de villeste vrangforestillinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdag1365380628

Nei, nå ble jeg nysgjerrig altså!!! ;)

''Nei, nå ble jeg nysgjerrig altså!!! ;)''

Skjønner det, men har ikke lyst til å skrive det her av frykt for at noen skal kjenne meg igjen.

Det er litt morsomt med slike dialektord, man beskriver kjønnsåpningene direkte og man ser at folk nesten blir litt flau når man bruker slike betegnelser. Samtidig er det ikke noe stygt eller støtende ved dem, bare sammensetningen av vanlige ord. Jeg er ellers "fin" og dannet i praten, men når det gjelder dette kunne jeg ikke tenkt meg å bruke ord som tissen eller vagina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kayia

Hm, hvem er hvem...?

Hørte en gang ei dame nordfra som sa til sønnen på fem at han måtte huske å vaske kuken før han gikk ut av dusjen. Da holdt jeg på å sette kaffen i halsen:)

:D LOL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''Nei, nå ble jeg nysgjerrig altså!!! ;)''

Skjønner det, men har ikke lyst til å skrive det her av frykt for at noen skal kjenne meg igjen.

Det er litt morsomt med slike dialektord, man beskriver kjønnsåpningene direkte og man ser at folk nesten blir litt flau når man bruker slike betegnelser. Samtidig er det ikke noe stygt eller støtende ved dem, bare sammensetningen av vanlige ord. Jeg er ellers "fin" og dannet i praten, men når det gjelder dette kunne jeg ikke tenkt meg å bruke ord som tissen eller vagina.

Skjønner den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som om du tok en enkel, men sann forklaring. Jeg synes det er helt OK. Og om ho forteller dette til andre så synes jeg ikke at det gjør noe.

Ærlighet er viktig:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...