Gjest Elextra Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Har du aldri sett på Torsdagkveld fra Nydalen? Nei, faktisk ikke :# 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Nei, faktisk ikke :# Da har du gått glipp av noe http://www.youtube.com/results?search_query=tina+og+bettina&aq=0 Synes ikke resten av programmet er allverden, men disse "jentene" er morsomme. Bra innstilling til verden 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 ''Tina og Bettinas videoblogg jeg'' Nå måtte jeg rett og slett google litt, tok ikke den (og ennå ikke)....? Har du ikke sett Torsdag kveld i Nydalen? Når Tina fornærmer Bettina (som regel ved å si 'hore') sier hun "Si ynnskyld!", og dette gikk kjapt inn i fjortissjargongen, iallefall en liten periode. Jeg har tilgode å høre andre si unnskyld med Y, og når vår venn her kom med det forsterket det en følelse av at noen bare hadde det litt artig og at du knegget litt av "selvavsløringen".. ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Har du ikke sett Torsdag kveld i Nydalen? Når Tina fornærmer Bettina (som regel ved å si 'hore') sier hun "Si ynnskyld!", og dette gikk kjapt inn i fjortissjargongen, iallefall en liten periode. Jeg har tilgode å høre andre si unnskyld med Y, og når vår venn her kom med det forsterket det en følelse av at noen bare hadde det litt artig og at du knegget litt av "selvavsløringen".. ;-) ''Har du ikke sett Torsdag kveld i Nydalen? '' Må innrømme at jeg ikke har sett det :/. ''Si ynnskyld!",'' I min verden har dette vært fjortisspråk/barnespråk siden jeg var liten - husker da det var mange som sa det. Men skjønner beskrivelsen var treffende :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fanatisme er farlig! Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Det der er bare forbannet tull! For mye og for lite av alt er en uting. Når min brors barn kommer hit, som helle rikke får sukker hjemme, vil de ikke ha annet. Mine barn får spise hva de vil, og velgerr bort sukkeholdige ting selv. Og selvfølgelig får de ikke godteri annet enn på lørdager. Bra å være opptatt av kosthold, men ikke fanatisk!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fanatisme er farlig! Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Det er MYE MYE enklere å forebygge sukkeravhengighet enn å avenne de sukkeret. Enda har ingen svart meg på spørsmålet mitt om det er bedre å venne et barn til sukker kakao, på bær, syltetøy, osv. enn å ha masse sukker i. Foreldre har fullt ansvar for barnas utvikling av smaker. Det må gjøres tidlig. Kresne barn har ofte fått alt for mye sukker. Hvor finner du dokumentasjonen på det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 ''Hva er vitsen med å venne til barn sukker?'' Ingen som venner barn til sukker vel...? De første tre årene holdt jeg dem bevisst borte fra sukkerholdig mat, men etterhvert fikk de kaker i bursdager etc og lørdagsgodterier. Min eldste på 27 har null hull, og de to mindre bare et par små hull hver, og begge er over 18 år! Jeg elsket søtt som barn og ungdom, men som voksen spiser jeg ikke søtt i det hele tatt. Hverken kaker, desserter, sjokolade eller søte drikker... Derimot elsker jeg all sunn mat, som jeg hatet som ung:) Merkelig, ikke sant? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.