Gjest Kayia Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Dette burde trykkes på første side i magasin som Foreldre & Barn etc - i hvert eneste nr http://www.dagbladet.no/2011/03/28/tema/klikk/foreldre/helse/15978520/ Egentlig kan det vel sammenfattes til to ting: Slapp av, samt et gammelt Are&Odin-ordspråk: Vi er alle individer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Jeg tror jammen ikke jeg handlet mot ett eneste av de budene der med noen av ungene :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Gode råd. Og helt ærlig, så gjorde jeg ingen av "tabbene" da vi ventet og fikk førstemann - heller ikke med de to neste. Men, jeg vet om flere som gikk i flere av fellene... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tzatziki1365380058 Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 ''Det er mye mulig de andre babyene i barselgruppa er motorisk kjappere enn din egen, men tror du ærlig talt at junior ikke har lært seg å rulle fra mage til rygg før skolealder? Kjenner du egentlig mange 2-åringer uten tenner?'' Hehe Jeg har brukt samme tankegangen om unger som kommer opp i foreldresenga om natta. Jeg kjenner ingen tenåringer som fremdeles kommer over om natta, så jeg regner med at det løser seg en eller annen gang. (Her slutter ungene å komme over i 6-årsalder, har det vist seg) Ellers tror jeg faktisk ikke jeg har gått i noen av akkurat disse fellene, bortsett fra den med besøk på sykehuset. Men jeg er helt uenig i "regelen" om lite besøk på sykehuset. Jeg prøvde å få flest mulig innom mens vi var der, det var begrenset til en times tid, og ingen forventet oppvartning. Også fikk vi mer når vi kom hjem, siden mange hadde fått sett vidundrene allerede. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.