H@yley Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Trenger sårt et mattips for en slunken lommebok! Har invitert 12 jenter til koselig jentekveld, men uante utgifter har gjort at jeg må prøve å være litt kreativ i matveien denne kvelden. Noen som kan gi meg et lite og rimelig tips? Det skal ikke være spleisekveld, men alle tar med de skal drikke utover kvelden selv. Velkomstdrinken er allerede innkjøpt på utenlandsreise. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 som i småjenter eller voksne? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
H@yley Skrevet 31. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2011 som i småjenter eller voksne? Voksne jenter! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Voksne jenter! ok. stussa litt ettersom den ligger på småbarnsforum. Hva med hønsegryte av no' slag? Høns er jo billig og godt når det får koke lenge. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FruH Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 pasta med ostesaus og stekte skinkestrimler, og en god salat/evt hvitløksbaguetter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oslomamma Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Ertesuppe kokt på knoke, billig og godt! Kikerter 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
margerita1365380476 Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Hvis jeg hadde kommet på jentekveld og fått ertesuppe eller hønsefrikasse hadde jeg nok blitt skuffet. Taco med kjøttdeig og div tilbehør er jo noe alle liker som kosemat og ikke koster det vel allverden. Kjøp firstprice tacopakker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Potetsuppe med hjemmebakte rundstykker - uslåelig billig og veldig godt. http://www.tine.no/oppskrifter/middag-og-hovedretter/supper/17683.cms?god-potetsuppe 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Hvis jeg hadde kommet på jentekveld og fått ertesuppe eller hønsefrikasse hadde jeg nok blitt skuffet. Taco med kjøttdeig og div tilbehør er jo noe alle liker som kosemat og ikke koster det vel allverden. Kjøp firstprice tacopakker. Tja, folk er forskjellige. Jeg hadde satt mye større pris på å få ertesuppe enn taco. Taco er i litt sånn barnemat/harrymat-land for meg, ikke er det billig heller. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Hjemmelaget carbonara med rundstykker? Det er jo veldig enkelt, og ganske rimelig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest auntmabelsgreatgrandchild Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Pris? Hva liker de (evt. liker de ikke) å spise? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Salat og hjemmebakt foaccia. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Tja, folk er forskjellige. Jeg hadde satt mye større pris på å få ertesuppe enn taco. Taco er i litt sånn barnemat/harrymat-land for meg, ikke er det billig heller. Helt enig! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAA Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Tja, folk er forskjellige. Jeg hadde satt mye større pris på å få ertesuppe enn taco. Taco er i litt sånn barnemat/harrymat-land for meg, ikke er det billig heller. Jeg er enig. Tacos er ikke gjestemat hos oss. Det er fredagskosemat med ungene. ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Jeg er enig. Tacos er ikke gjestemat hos oss. Det er fredagskosemat med ungene. ;-) Taco er nok helt grei gjestemat hos den yngre garde (voksne under 30...), tror jeg? Jeg tipper trådstarter er noe yngre enn meg, i alle fall 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Hvis jeg hadde kommet på jentekveld og fått ertesuppe eller hønsefrikasse hadde jeg nok blitt skuffet. Taco med kjøttdeig og div tilbehør er jo noe alle liker som kosemat og ikke koster det vel allverden. Kjøp firstprice tacopakker. ''Hvis jeg hadde kommet på jentekveld og fått ertesuppe eller hønsefrikasse hadde jeg nok blitt skuffet. Taco med kjøttdeig og div tilbehør er jo noe alle liker som kosemat og ikke koster det vel allverden. '' Helt uenig! Med barn får man litt overdose taco, og det er for meg ikke voksenfestmat. En god hønsefrikassé med passende vin til, derimot... :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 En ting som er veldig godt og rimelig er hønsesuppe! Kjøp en (eller flere) frosne høner og lag fra bunnen - ikke så mye jobb heller. Du finner sikkert mange gode oppskrifter rundt omkring, selv husker jeg godt en med ris og karri. Bak rundtstykker til,dette kan jo også gjøres litt i forveien, fryses og tines/varmes. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Tja, folk er forskjellige. Jeg hadde satt mye større pris på å få ertesuppe enn taco. Taco er i litt sånn barnemat/harrymat-land for meg, ikke er det billig heller. ''Tja, folk er forskjellige. Jeg hadde satt mye større pris på å få ertesuppe enn taco. Taco er i litt sånn barnemat/harrymat-land for meg, ikke er det billig heller. '' Helt enig. Liker taco ganske godt, men forbinder det med barnemiddager, evt. at vi får besøk av familier med både voksne og barn (med barna i fokus). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAA Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Taco er nok helt grei gjestemat hos den yngre garde (voksne under 30...), tror jeg? Jeg tipper trådstarter er noe yngre enn meg, i alle fall Hehe, du er inne på noe det. Fossilhilsen fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Hehe, du er inne på noe det. Fossilhilsen fra ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.