Gå til innhold

Jentekveld - nesten tom lommebok...

H@yley

Anbefalte innlegg

Trenger sårt et mattips for en slunken lommebok!

Har invitert 12 jenter til koselig jentekveld, men uante utgifter har gjort at jeg må prøve å være litt kreativ i matveien denne kvelden. Noen som kan gi meg et lite og rimelig tips? Det skal ikke være spleisekveld, men alle tar med de skal drikke utover kvelden selv. Velkomstdrinken er allerede innkjøpt på utenlandsreise. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Voksne jenter! :)

ok. stussa litt ettersom den ligger på småbarnsforum.

Hva med hønsegryte av no' slag? Høns er jo billig og godt når det får koke lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

margerita1365380476

Hvis jeg hadde kommet på jentekveld og fått ertesuppe eller hønsefrikasse hadde jeg nok blitt skuffet.

Taco med kjøttdeig og div tilbehør er jo noe alle liker som kosemat og ikke koster det vel allverden. Kjøp firstprice tacopakker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs. Wallace

Hvis jeg hadde kommet på jentekveld og fått ertesuppe eller hønsefrikasse hadde jeg nok blitt skuffet.

Taco med kjøttdeig og div tilbehør er jo noe alle liker som kosemat og ikke koster det vel allverden. Kjøp firstprice tacopakker.

Tja, folk er forskjellige. Jeg hadde satt mye større pris på å få ertesuppe enn taco.

Taco er i litt sånn barnemat/harrymat-land for meg, ikke er det billig heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Tja, folk er forskjellige. Jeg hadde satt mye større pris på å få ertesuppe enn taco.

Helt enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er enig. Tacos er ikke gjestemat hos oss. Det er fredagskosemat med ungene.

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig. Tacos er ikke gjestemat hos oss. Det er fredagskosemat med ungene.

;-)

Taco er nok helt grei gjestemat hos den yngre garde (voksne under 30...), tror jeg? Jeg tipper trådstarter er noe yngre enn meg, i alle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

''Hvis jeg hadde kommet på jentekveld og fått ertesuppe eller hønsefrikasse hadde jeg nok blitt skuffet. Taco med kjøttdeig og div tilbehør er jo noe alle liker som kosemat og ikke koster det vel allverden. ''

Helt uenig! Med barn får man litt overdose taco, og det er for meg ikke voksenfestmat.

En god hønsefrikassé med passende vin til, derimot... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

En ting som er veldig godt og rimelig er hønsesuppe! Kjøp en (eller flere) frosne høner og lag fra bunnen - ikke så mye jobb heller. Du finner sikkert mange gode oppskrifter rundt omkring, selv husker jeg godt en med ris og karri.

Bak rundtstykker til,dette kan jo også gjøres litt i forveien, fryses og tines/varmes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

''Tja, folk er forskjellige. Jeg hadde satt mye større pris på å få ertesuppe enn taco.

''

Helt enig. Liker taco ganske godt, men forbinder det med barnemiddager, evt. at vi får besøk av familier med både voksne og barn (med barna i fokus).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taco er nok helt grei gjestemat hos den yngre garde (voksne under 30...), tror jeg? Jeg tipper trådstarter er noe yngre enn meg, i alle fall :)

Hehe, du er inne på noe det.

Fossilhilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...