grot Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 ''Hvis jeg hadde kommet på jentekveld og fått ertesuppe eller hønsefrikasse hadde jeg nok blitt skuffet. Taco med kjøttdeig og div tilbehør er jo noe alle liker som kosemat og ikke koster det vel allverden. '' Helt uenig! Med barn får man litt overdose taco, og det er for meg ikke voksenfestmat. En god hønsefrikassé med passende vin til, derimot... :-) Helt enig med Elextra. Jeg hadde aldri i verden blitt skuffet over hjemmelaget suppe med rundstykker til. Men taco derimot, er skikkelig fjortismat;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
H@yley Skrevet 1. april 2011 Forfatter Del Skrevet 1. april 2011 Taco er nok helt grei gjestemat hos den yngre garde (voksne under 30...), tror jeg? Jeg tipper trådstarter er noe yngre enn meg, i alle fall Hi, hi - jeg fyller 42 denne måneden, men tar det som et kompliment! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 ''Hvis jeg hadde kommet på jentekveld og fått ertesuppe eller hønsefrikasse hadde jeg nok blitt skuffet. Taco med kjøttdeig og div tilbehør er jo noe alle liker som kosemat og ikke koster det vel allverden. '' Helt uenig! Med barn får man litt overdose taco, og det er for meg ikke voksenfestmat. En god hønsefrikassé med passende vin til, derimot... :-) Helt enig. Eller ertesuppe lagd fra bunnen (er knallenkelt) som ble nevnt her med en klatt krem og en dæsj musserende oppi - mmmm.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Tja, folk er forskjellige. Jeg hadde satt mye større pris på å få ertesuppe enn taco. Taco er i litt sånn barnemat/harrymat-land for meg, ikke er det billig heller. Taco er fredagsmeny bestemt av jr fire år tilbake. Takk-og-lov at de vokser til - nå kan han ønske alt fra sushi til indisk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Støtter ertesuppe. Prøv denne - mmmm :)http://www.mineoppskrifter.no/ertesuppe-med-champagne/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Hi, hi - jeg fyller 42 denne måneden, men tar det som et kompliment! Hehe,- ok - men du er (dessverre for meg) fortsatt en del yngre enn meg... Det sagt - jeg liker nesten all mat, og ville aldri blitt _skuffet_ over noe som helst mat servert meg hos venner. Med et lite unntak for blodpudding og sild. Taco er tenåringsfavorittmat hos oss - som jeg faktisk spiser med nesten like stor glede som ungene :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Hvis jeg hadde kommet på jentekveld og fått ertesuppe eller hønsefrikasse hadde jeg nok blitt skuffet. Taco med kjøttdeig og div tilbehør er jo noe alle liker som kosemat og ikke koster det vel allverden. Kjøp firstprice tacopakker. Jeg er enig. Jeg blir aldri SKUFFET over å få en type mat, men jeg syns suppe er skikkelig kjedelig, og ikke middag i seg selv. Selv ikke med rundstykker til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Taco er nok helt grei gjestemat hos den yngre garde (voksne under 30...), tror jeg? Jeg tipper trådstarter er noe yngre enn meg, i alle fall Nei, ungene mine er 29 og 26 hvert øyeblikk og de gangene de lager taco er når minstemann er på besøk. Og jeg har omtrent aldri servert taco på vanlig måte. Kjedelig mat, men nå er ikke jeg glad i rå grønnsaker, 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cizz Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Hvis jeg hadde kommet på jentekveld og fått ertesuppe eller hønsefrikasse hadde jeg nok blitt skuffet. Taco med kjøttdeig og div tilbehør er jo noe alle liker som kosemat og ikke koster det vel allverden. Kjøp firstprice tacopakker. Man blir da vel ikke SKUFFET over å få god hjemmelaget mat? Jeg er ikke spesielt glad i suppe, men hjemmelaget suppe eller frikasse hadde jeg syns var mye mer stas enn taco på jentekveld hvertfall. Den eneste gangen jeg har blitt skuffet over maten i selskap var en gang vi ble bedt i en bursdag kl.17 en hverdag, fikk beskjed om å komme sulten (rett fra jobb/barnehage), og fikk servert et liiiiite fat rundstykker med diverse pålegg og et eneste kakestykke etterpå. Da ble jeg skuffet, og ønsket dypt og inderlig at vi hadde spist middag først:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Carbonara med parmesan og hvitløksbaguetter er relativt rimelig og godt :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Hvis jeg hadde kommet på jentekveld og fått ertesuppe eller hønsefrikasse hadde jeg nok blitt skuffet. Taco med kjøttdeig og div tilbehør er jo noe alle liker som kosemat og ikke koster det vel allverden. Kjøp firstprice tacopakker. Jeg hadde ikke blitt skuffet uansett, men ville mye heller hatt hønsesuppe enn taco! Taco er jo noe man gjerne lager ofte hjemme uansett 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.