EnolaGay Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 http://www.kjendis.no/2011/04/01/kjendis/gullungene/tvnorge/tv_og_medier/barneoppdragelse/16036546/ *knis* Han tar "GULLungene" seriøst. Det skal han ha. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderen Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Hva har det med foreldre - småbarn å gjøre? Rent bortsett fra som en advarsel mot å skjemme bort barna sine... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnolaGay Skrevet 1. april 2011 Forfatter Del Skrevet 1. april 2011 Hva har det med foreldre - småbarn å gjøre? Rent bortsett fra som en advarsel mot å skjemme bort barna sine... Sorri. *Pusser briller* ;0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Gutten er jo oransje:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Han glemte å smøre nåsåtippen sin. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnolaGay Skrevet 1. april 2011 Forfatter Del Skrevet 1. april 2011 Han glemte å smøre nåsåtippen sin. :-) Sparer den til anledningen byr seg; Ha meg unskyldt, jeg skal bare gå og pudre nesen! ;0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Håper virkelig ikke jentungen her kommer hjem med en sånn type - himmel og hav! Han virket ikke så verst i det ene Gullungen-programmet, men i det intervjuet der bekreftet han bare mine fordommer til fulle. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnolaGay Skrevet 1. april 2011 Forfatter Del Skrevet 1. april 2011 Håper virkelig ikke jentungen her kommer hjem med en sånn type - himmel og hav! Han virket ikke så verst i det ene Gullungen-programmet, men i det intervjuet der bekreftet han bare mine fordommer til fulle. Jeg har ikke sett serien. Jeg bare synes det var søtt med gutteversjonen av ostepopfamilien! :0D 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacoba Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Flott at oppførselen til unger som denne og han Ståle fra Farmen blir smurt utover internett for all fremtid. Så mange som mulig bør advares. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Har ikke sett noe på dette "gullungene" programmet, men det der var et av de kleineste intervjuene jeg har lest i mitt liv. Tipper han kommer til å angre en smule på den om noen år. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angustia Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Himmel og pannekake! Jeg har ikke sett programmet, men ut fra dette intervjuet tror jeg brunkremen er hans minste problem... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Skikkelig smarting han der... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Huff, jeg håper inderlig jeg gir ungene mine andre verdier... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Hmmm, du kan si at det var ikke brunkremen jeg reagerte mest negativt på i den artikkelen...Herrejemini;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Hmmm, du kan si at det var ikke brunkremen jeg reagerte mest negativt på i den artikkelen...Herrejemini;-) "Jeg kunne ikke hatt en stygg venn"... Jøjje meg. Litt av noen verdier den karen der har fått med seg i oppveksten! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 "Jeg kunne ikke hatt en stygg venn"... Jøjje meg. Litt av noen verdier den karen der har fått med seg i oppveksten! Huff ja, den reagerte jeg sterkt på også... makan til overfladisk gutt... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Himmel og pannekake! Jeg har ikke sett programmet, men ut fra dette intervjuet tror jeg brunkremen er hans minste problem... Ja, himmel og hav... Jeg skjemmer nok mine store unger bort også, mhp kjøring f.eks.....men de har da ikke blitt sånn heldigvis. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Lurer på hvor mye av det han kliner på seg av krem og utsagn han faktisk mener og hvor mye som er for å provosere. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Etter å ha lest intervjuet, ble plutselig ikke ansiktsfargen de verste kenger... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Håper virkelig ikke jentungen her kommer hjem med en sånn type - himmel og hav! Han virket ikke så verst i det ene Gullungen-programmet, men i det intervjuet der bekreftet han bare mine fordommer til fulle. ''Håper virkelig ikke jentungen her kommer hjem med en sånn type '' Men hvis guttungen gjør det, er det helt greit! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.