Gå til innhold

Mmmm brunkrem er fint

EnolaGay

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Hulderen

Hva har det med foreldre - småbarn å gjøre? Rent bortsett fra som en advarsel mot å skjemme bort barna sine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har det med foreldre - småbarn å gjøre? Rent bortsett fra som en advarsel mot å skjemme bort barna sine...

Sorri. *Pusser briller* ;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han glemte å smøre nåsåtippen sin. :-)

Sparer den til anledningen byr seg; Ha meg unskyldt, jeg skal bare gå og pudre nesen!

;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper virkelig ikke jentungen her kommer hjem med en sånn type - himmel og hav! Han virket ikke så verst i det ene Gullungen-programmet, men i det intervjuet der bekreftet han bare mine fordommer til fulle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig ikke jentungen her kommer hjem med en sånn type - himmel og hav! Han virket ikke så verst i det ene Gullungen-programmet, men i det intervjuet der bekreftet han bare mine fordommer til fulle.

Jeg har ikke sett serien. Jeg bare synes det var søtt med gutteversjonen av ostepopfamilien! :0D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacoba

Flott at oppførselen til unger som denne og han Ståle fra Farmen blir smurt utover internett for all fremtid. Så mange som mulig bør advares.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Har ikke sett noe på dette "gullungene" programmet, men det der var et av de kleineste intervjuene jeg har lest i mitt liv. Tipper han kommer til å angre en smule på den om noen år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Himmel og pannekake! Jeg har ikke sett programmet, men ut fra dette intervjuet tror jeg brunkremen er hans minste problem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm, du kan si at det var ikke brunkremen jeg reagerte mest negativt på i den artikkelen...Herrejemini;-)

"Jeg kunne ikke hatt en stygg venn"... Jøjje meg. Litt av noen verdier den karen der har fått med seg i oppveksten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg kunne ikke hatt en stygg venn"... Jøjje meg. Litt av noen verdier den karen der har fått med seg i oppveksten!

Huff ja, den reagerte jeg sterkt på også... makan til overfladisk gutt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Himmel og pannekake! Jeg har ikke sett programmet, men ut fra dette intervjuet tror jeg brunkremen er hans minste problem...

Ja, himmel og hav...

Jeg skjemmer nok mine store unger bort også, mhp kjøring f.eks.....men de har da ikke blitt sånn heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvor mye av det han kliner på seg av krem og utsagn han faktisk mener og hvor mye som er for å provosere.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Håper virkelig ikke jentungen her kommer hjem med en sånn type ''

Men hvis guttungen gjør det, er det helt greit! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...