Lillemus Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Husets pode på 12,5 år har i det siste begynt å vaske vinduer! I dag har han hjulpet meg med å vaske det store vinduet på stua og pelle av gammel "glassmaling". Nå spurte han når oppvaskmaskina er ferdig og jeg lurte på hvorfor han lurte på det. Jo, han ville tømme den etterpå, det er jo ikke sååå mange år til han flytter for seg selv og da er det jo lurt å kunne ting!!!! ) Flinke gutten ja! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Mistenkelig, spør du meg... ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 2. april 2011 Forfatter Del Skrevet 2. april 2011 Mistenkelig, spør du meg... ;-) Han er til tider en pedant, født i jomfruen må vite. ) Han var vel 6-7 år da han lagde system i truseskuffen sin, hadde trusene til venstre og bokserne til høyre... *hehe* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Han er til tider en pedant, født i jomfruen må vite. ) Han var vel 6-7 år da han lagde system i truseskuffen sin, hadde trusene til venstre og bokserne til høyre... *hehe* Oj. Det komplette motstykket til min gutt :-) Men, din er jo eldst, ikke sant? De blir jo gjerne noe mer ansvarlige og "prektige" - så om han i tillegg har det i seg, så er det vel forståelig 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 2. april 2011 Forfatter Del Skrevet 2. april 2011 Oj. Det komplette motstykket til min gutt :-) Men, din er jo eldst, ikke sant? De blir jo gjerne noe mer ansvarlige og "prektige" - så om han i tillegg har det i seg, så er det vel forståelig Skal ikke beskylde jentungen (som er nesten 2 år yngre) for å være pedantisk og ryddig av seg nei... *sukk* Skjønt, nå holder visstnok hun og en venninne på å rydde på rommet - det må til om venninnen skal overnatte! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Han er til tider en pedant, født i jomfruen må vite. ) Han var vel 6-7 år da han lagde system i truseskuffen sin, hadde trusene til venstre og bokserne til høyre... *hehe* ''Han er til tider en pedant, født i jomfruen må vite. )'' Sukk, skjønner jeg skulle planlagt graviditetene litt bedre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 2. april 2011 Forfatter Del Skrevet 2. april 2011 ''Han er til tider en pedant, født i jomfruen må vite. )'' Sukk, skjønner jeg skulle planlagt graviditetene litt bedre. ''Sukk, skjønner jeg skulle planlagt graviditetene litt bedre.'' Lillesøstra er født i Løven og hun er jaggu meg Løve ja! *stønn* I kombinasjon med at hun er pre-teen (10,5 år) og hormonene nok så smått har begynt å røre på seg så er hun til tider i hissigste laget. Broren skulle for noen minutter siden bare si fra til henne og venninna at nå begynner "Vinn på minuttet" snart og hun freste til svar og smelte igjen døra! Løve gitt... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 ''Sukk, skjønner jeg skulle planlagt graviditetene litt bedre.'' Lillesøstra er født i Løven og hun er jaggu meg Løve ja! *stønn* I kombinasjon med at hun er pre-teen (10,5 år) og hormonene nok så smått har begynt å røre på seg så er hun til tider i hissigste laget. Broren skulle for noen minutter siden bare si fra til henne og venninna at nå begynner "Vinn på minuttet" snart og hun freste til svar og smelte igjen døra! Løve gitt... *holder munn om stjernetegnet mitt* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FruH Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Fint å begynne tidlig! Min svigerdatter har takket meg for at min sønn har lært å vaske sine egne sure sokker og treningstøy. Han har vasket sitt eget tøy siden han var 14. Og han lærte på den brutale måten at ull trives best på 30 grader. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Han er til tider en pedant, født i jomfruen må vite. ) Han var vel 6-7 år da han lagde system i truseskuffen sin, hadde trusene til venstre og bokserne til høyre... *hehe* ''Han er til tider en pedant, født i jomfruen må vite.'' Hadde du sett undertøysskuffen min, ville det satt en effektiv stopper for din tro på astrologi, en gang for alle. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Vær på vakt, han er ute etter noe. :-) Neida, utrolig flink, sånt varmer et morshjerte veldig! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.