Gå til innhold

Du verden... :o)

Lillemus

Anbefalte innlegg

Husets pode på 12,5 år har i det siste begynt å vaske vinduer! I dag har han hjulpet meg med å vaske det store vinduet på stua og pelle av gammel "glassmaling".

Nå spurte han når oppvaskmaskina er ferdig og jeg lurte på hvorfor han lurte på det. Jo, han ville tømme den etterpå, det er jo ikke sååå mange år til han flytter for seg selv og da er det jo lurt å kunne ting!!!! :o) Flinke gutten ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mistenkelig, spør du meg... ;-)

Han er til tider en pedant, født i jomfruen må vite. :o)

Han var vel 6-7 år da han lagde system i truseskuffen sin, hadde trusene til venstre og bokserne til høyre... *hehe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var vel 6-7 år da han lagde system i truseskuffen sin, hadde trusene til venstre og bokserne til høyre... *hehe*

Oj. Det komplette motstykket til min gutt :-)

Men, din er jo eldst, ikke sant? De blir jo gjerne noe mer ansvarlige og "prektige" - så om han i tillegg har det i seg, så er det vel forståelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj. Det komplette motstykket til min gutt :-)

Men, din er jo eldst, ikke sant? De blir jo gjerne noe mer ansvarlige og "prektige" - så om han i tillegg har det i seg, så er det vel forståelig :)

Skal ikke beskylde jentungen (som er nesten 2 år yngre) for å være pedantisk og ryddig av seg nei... *sukk* Skjønt, nå holder visstnok hun og en venninne på å rydde på rommet - det må til om venninnen skal overnatte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

''Han er til tider en pedant, født i jomfruen må vite. :o)''

Sukk, skjønner jeg skulle planlagt graviditetene litt bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''Han er til tider en pedant, født i jomfruen må vite. :o)''

Sukk, skjønner jeg skulle planlagt graviditetene litt bedre.

''Sukk, skjønner jeg skulle planlagt graviditetene litt bedre.''

Lillesøstra er født i Løven og hun er jaggu meg Løve ja! *stønn* I kombinasjon med at hun er pre-teen (10,5 år) og hormonene nok så smått har begynt å røre på seg så er hun til tider i hissigste laget.

Broren skulle for noen minutter siden bare si fra til henne og venninna at nå begynner "Vinn på minuttet" snart og hun freste til svar og smelte igjen døra! Løve gitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

''Sukk, skjønner jeg skulle planlagt graviditetene litt bedre.''

Lillesøstra er født i Løven og hun er jaggu meg Løve ja! *stønn* I kombinasjon med at hun er pre-teen (10,5 år) og hormonene nok så smått har begynt å røre på seg så er hun til tider i hissigste laget.

Broren skulle for noen minutter siden bare si fra til henne og venninna at nå begynner "Vinn på minuttet" snart og hun freste til svar og smelte igjen døra! Løve gitt...

*holder munn om stjernetegnet mitt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint å begynne tidlig! Min svigerdatter har takket meg for at min sønn har lært å vaske sine egne sure sokker og treningstøy. Han har vasket sitt eget tøy siden han var 14. Og han lærte på den brutale måten at ull trives best på 30 grader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs. Wallace

''Han er til tider en pedant, født i jomfruen må vite.''

Hadde du sett undertøysskuffen min, ville det satt en effektiv stopper for din tro på astrologi, en gang for alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...