Gjest Våren er kommet:-) Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Noen som kan tipse hvor på nettet jeg kan få kjøpt sko til barn/ungdom rimeligere enn i butikk? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacoba Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Akkurat sko bør en kanskje legge litt penger i, det er viktig å ha fottøy av en viss kvalitet på føttene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Våren er kommet:-) Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Akkurat sko bør en kanskje legge litt penger i, det er viktig å ha fottøy av en viss kvalitet på føttene. Vi har sett oss ut et par som i butikkene her i byen ligger fra 650 799kr. Søkte på nettet etter de samme skoene(Nike) og da fikk jeg dem til under 500kr frakt fritt/returfritt.. Ellers er jeg ednig i at sko må prøves. Men helt klart penger å spare på netthandel:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Vi har sett oss ut et par som i butikkene her i byen ligger fra 650 799kr. Søkte på nettet etter de samme skoene(Nike) og da fikk jeg dem til under 500kr frakt fritt/returfritt.. Ellers er jeg ednig i at sko må prøves. Men helt klart penger å spare på netthandel:-) De fleste nettskobutikker har flott ordning med bytte av sko (mange til og med fraktfritt), så man kan prøve sko selv om man kjøper på nett:-) Eller man kan ta den enklere løsningen: Prøve skoene i butikken, og bestille dem på nett etterpå:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uten en sko Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Vi har sett oss ut et par som i butikkene her i byen ligger fra 650 799kr. Søkte på nettet etter de samme skoene(Nike) og da fikk jeg dem til under 500kr frakt fritt/returfritt.. Ellers er jeg ednig i at sko må prøves. Men helt klart penger å spare på netthandel:-) Hvor bestiller du sko? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uten en sko Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 De fleste nettskobutikker har flott ordning med bytte av sko (mange til og med fraktfritt), så man kan prøve sko selv om man kjøper på nett:-) Eller man kan ta den enklere løsningen: Prøve skoene i butikken, og bestille dem på nett etterpå:-) Hvor bestiller du sko? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 http://www.brandos.no/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Hvor bestiller du sko? http://www.brandos.no/ Bl.a... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.