Gjest Jacoba Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 ''- Men det er også mange barn her i Norge som trenger foreldre. Vi har snakket om at det er noe vi kunne tenke oss når vi får en litt mer normal hverdag, sier de to. '' http://www.kjendis.no/2011/04/03/kjendis/reality-tv/tv_og_medier/farmen/tv_2/16047701/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderen Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Hva tanker har du om det, siden du legger ut sitatet? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacoba Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Hva tanker har du om det, siden du legger ut sitatet? Har ikke lyst å spesifisere. Bare videreformidler artikkelen jeg fant på en annen nettside. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderen Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Har ikke lyst å spesifisere. Bare videreformidler artikkelen jeg fant på en annen nettside. Sånn utlegging av lenker uten tilleggskommentarer er svært lite interessant for andre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest zipper Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Det tror jeg det kunne ha vært lurt å tenke på før de valgte mediestrategi. Men for all del - det kan hende barnevernet i sin vurdering finner gull der andre ser gråstein. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 På artikkelen i VG i dag er det en som kjenner ham som forsvarer ham i kommentarfeltet og sier han er snill som et lam på privaten. Men jeg tror nok ikke de har lagt inn den sterkeste søknaden med sin deltagelse i Farmen nei... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest deg om det Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Sånn utlegging av lenker uten tilleggskommentarer er svært lite interessant for andre. Snakk for deg selv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Sånn utlegging av lenker uten tilleggskommentarer er svært lite interessant for andre. ''Sånn utlegging av lenker uten tilleggskommentarer er svært lite interessant for andre.'' Det er ikke interessant for deg, men det kan godt være interessant for 95% av oss andre for alt du vet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.