nitty-gritty Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Minsten er 11 måneder og jeg vil ha henne over til å spise middag sammen med resten av familien. Vi lager tilnærmet all mat fra grunnen av og spiser sunt, men jeg lurer litt på dette med salt. Vi bruker ikke mengder, men det er snakk om buljong og noen ganger inneholder gryterettene eller pastasausen osv. bacon. Er dette noe jeg burde bekymre meg for? Selve krydringen med salt sier seg selv at jeg tar helt til slutt, etter at hennes porsjon er separert fra resten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Det hadde jeg overhodet ikke bekymret meg for. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest signert Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Det kan du trygt gjøre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Det hadde jeg ikke bekymret meg for i det hele tatt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nitty-gritty Skrevet 8. april 2011 Forfatter Del Skrevet 8. april 2011 Ser jeg har vært litt for hysterisk i forhold til salt Da skal hun få spise samme mat som resten fra nå av. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.