nitty-gritty Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Jeg studerer over 100 %, men dette krever bare en dag med dagmamma i uka for jenta mi på 11 måneder. Resten tar jeg på kvelder, mens hun sover, tidlig på morgenen og noen ganger mens hun leker. Jeg har et skolebarn som jeg selvfølgelig henter på skolen. Han har spesielle behov. Nå har det seg slik at jeg så en stilling utlyst som er et perfekt kompliment til utdannelsen min. Jeg søkte på den mest for moro skyld, men jeg har blitt innkalt til intervju. Så nå må jeg finne ut om jeg kan tenke med dette eller ikke. Stillingen er 100 %, med en del helgearbeid og nattevakter, så forhåpentligvis vil det ikke kreve full barnehage og barnepass til guttungen, i tillegg til at jeg fremdeles vil ha tid nok til studiene. Studiene tar meg, for øyeblikket, ca. 18 timer uka (jeg leser fort og gjør unna oppgaveskriving raskt, får gode karakterer). Belastningen kan øke litt over de neste årene, men jeg kan alltids ta studiene i et saktere tempo om jeg jobber ved siden av. Jeg trenger arbeidserfaring før studiene tar slutt, men jeg har fremdeles over to år igjen. Økonomisk vil vi få litt bedre råd om jeg jobber fullt, men det er ikke snakk om en forskjell som forandrer livet eller noe. Vi klarer oss fint med det (lille) vi har. I utgangspunktet ville jeg være "hjemme" (kun studere) til minsta er minst to år, men jeg vet ikke om denne typen stilling vil være tilgjengelig da eller om jeg vil ha sjansen til å få den. Vi bor i en liten by. Så spørsmålet er; hva hadde du gjort? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 You're gonna kill yourself. Jeg hadde ikke gjort det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…