mariaflyfly Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 ''You're gonna kill yourself.'' Meh, går jo greit nå? Sovende nattevakt vil jeg ikke merke så mye til og jobben er ikke fysisk krevende når jeg må jobbe dag. Men jeg tenker jo på ungene og om de får nok tid og ro. Hva gjør du når ungene blir syke, da? Minsta har ikke hatt sitt første barnehageår ennå... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Ut i fra det jeg har lest, så jobber din mann 100% og studerer 50%. Du studerer 100% og ønsker en 100% stilling i tillegg. Dere har to barn, en i skole og en i barnehagealder. Jeg hadde aldri i livet satset på en full stilling når situasjonen er slik. Men som de andre sider, dra på intervjuet, gjør deg kjent, kanskje får du sjansen senere 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nitty-gritty Skrevet 12. april 2011 Forfatter Del Skrevet 12. april 2011 Hva gjør du når ungene blir syke, da? Minsta har ikke hatt sitt første barnehageår ennå... Ja, hvem vet. Da må jeg vel være hjemme, da. Eller mannen. Der ryker feriedagene Men slik er det jo her, som du kanskje vet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Ja, hvem vet. Da må jeg vel være hjemme, da. Eller mannen. Der ryker feriedagene Men slik er det jo her, som du kanskje vet. Ja Jeg mener det er å gape over for mye, men du velger jo sjøl 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nitty-gritty Skrevet 12. april 2011 Forfatter Del Skrevet 12. april 2011 Ja Jeg mener det er å gape over for mye, men du velger jo sjøl Dere har nok rett. Det blir for mye. Jeg kan vente seks måneder - ett år og se hvordan ståa er da. Det er nok best for oss alle sammen at jeg er hjemmeværende student akkurat nå 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liza i London Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Jeg er vel hovedsakelig enig med de andre her, dette kan bli alvorlig tøft. Men, på den annen side, du er nå også usedvanlig tøff! Med tanke på alle nedskjæringer, jobbmuligheter fremover i en liten by...jeg tror jeg ville tatt jobben om jeg fikk den og så heller øke studietiden om det skulle vise seg å være nødvendig. Når du står nyutdannet vil relevant arbeidserfaring på CV'en gi deg en kjempefordel fremfor andre nyutdannete og gi deg høyere startlønn ( i alle fall i det offentlige) Binder du deg i jobben i to år er det som regel ikke problem å få fri til studier ( og betaling) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Jeg er tilbøyelig til å være enig med Liza, under forutsetning av at dere har funnet en ok barnepasser :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nitty-gritty Skrevet 12. april 2011 Forfatter Del Skrevet 12. april 2011 Jeg er vel hovedsakelig enig med de andre her, dette kan bli alvorlig tøft. Men, på den annen side, du er nå også usedvanlig tøff! Med tanke på alle nedskjæringer, jobbmuligheter fremover i en liten by...jeg tror jeg ville tatt jobben om jeg fikk den og så heller øke studietiden om det skulle vise seg å være nødvendig. Når du står nyutdannet vil relevant arbeidserfaring på CV'en gi deg en kjempefordel fremfor andre nyutdannete og gi deg høyere startlønn ( i alle fall i det offentlige) Binder du deg i jobben i to år er det som regel ikke problem å få fri til studier ( og betaling) Du er nå snill, da Og takk, så mye. Det er fint å høre fra noen som vet hvordan det er med jobber her. Som du vet er jo nyutdannede nærmest forvist til supermarkeder i disse dager, med mindre de er villig til å jobbe for kun 10-15 000 mer enn de som ikke har en grad. Nettopp derfor søkte jeg på denne stillingen når jeg så den og tenkte at problemene får jeg ta om jeg får den. Jeg går på intervjuet og ser hva som skjer. Blir det ikke denne, så avventer jeg et halvt til ett år og ser etter noe da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nitty-gritty Skrevet 12. april 2011 Forfatter Del Skrevet 12. april 2011 Jeg er tilbøyelig til å være enig med Liza, under forutsetning av at dere har funnet en ok barnepasser :-) Takk Og ja. Vi har en rolig og voksen barnepasser og også en flott (Leaping Frog, for de som kjenner til det) barnehage jeg kan bruke i nærheten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.