Gjest segunda Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Nemlig!! Dette godteriet skaper bare misunnelse og splid. Kjenner selv at jeg blir opprørsk og har lyst å lage trøbbel.. Mitt barn har som jeg skrev, alltid vært et prakteksemplar av en elev. Nå i det siste har jeg skjønt at han har begynt å prate, prate mye i timene og i forrige uke fikk han med lapp om at han hadde vært med på å skape en del uro i klassen den siste tiden. HURRA, tenkte vi som foreldre, han er normal ;-) De som hadde gjort dette, det var 9 stk, fikk ikke vanlig undervisning, men ble straffet med å måtte lære seg 3 sider i RLE hjemme til neste dag. Jeg blir så oppgitt og provosert av dette og jeg akter å sende et anonymt brev til rektor. Står jeg frem vil det bare gå utover mitt barn og det vil jeg ikke. For all del ikke send anonymt brev, skriv et brev med ditt navn under. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-På Dol av og til Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Oppførselen til denne læreren henger ikke på greip. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Læreren du omtaler har en veldig upedagogisk tilnærming til klasseledelse, for å si det mildt. Dette bør absolutt påtales. Du skriver at rektor og læreren er gode venner, men her er det snakk om ganske så konkrete og tydelige eksempler som rektor rett og slett ikke kan feie bort. Om det allikevel skjer: Har skolen en nogenlunde oppegående sosiallærer? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Nemlig!! Dette godteriet skaper bare misunnelse og splid. Kjenner selv at jeg blir opprørsk og har lyst å lage trøbbel.. Mitt barn har som jeg skrev, alltid vært et prakteksemplar av en elev. Nå i det siste har jeg skjønt at han har begynt å prate, prate mye i timene og i forrige uke fikk han med lapp om at han hadde vært med på å skape en del uro i klassen den siste tiden. HURRA, tenkte vi som foreldre, han er normal ;-) De som hadde gjort dette, det var 9 stk, fikk ikke vanlig undervisning, men ble straffet med å måtte lære seg 3 sider i RLE hjemme til neste dag. Jeg blir så oppgitt og provosert av dette og jeg akter å sende et anonymt brev til rektor. Står jeg frem vil det bare gå utover mitt barn og det vil jeg ikke. ''Jeg blir så oppgitt og provosert av dette og jeg akter å sende et anonymt brev til rektor. '' Ikke skriv et anonymt brev - det vil bare virke mot sin hensikt. Om du synes det er vanskelig å fronte dette, bør du heller ta kontakt med klassekontakter og/eller FAU-representant, og sammen forfatte et brev på vegne av foreldrene samlet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Enig! Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Helt bak mål. Dette ville jeg tatt opp med læreren sporenstreks. Enig! Eller: Dette ville jeg tatt opp med rektor, faktisk!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest merkelige greier Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Har dere noe foreldreutvalg du kan gå til? Har snakka med foreldrekontakten og vi har en slags plan. Denne hendelsen er bare en av svært mange, dessverre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest merkelige greier Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 ''Jeg blir så oppgitt og provosert av dette og jeg akter å sende et anonymt brev til rektor. '' Ikke skriv et anonymt brev - det vil bare virke mot sin hensikt. Om du synes det er vanskelig å fronte dette, bør du heller ta kontakt med klassekontakter og/eller FAU-representant, og sammen forfatte et brev på vegne av foreldrene samlet. Ja, jeg har snakket med foreldrekontakten, så nå håper jeg at det skjer ting. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Enig! Eller: Dette ville jeg tatt opp med rektor, faktisk!! Jeg og, dersom det ikke kom umiddelbar endring etter å ha snakket med lærer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.