Gå til innhold

lærere som ikke takler elever...

Gjest merkelige greier

Anbefalte innlegg

Gjest segunda

Nemlig!! Dette godteriet skaper bare misunnelse og splid. Kjenner selv at jeg blir opprørsk og har lyst å lage trøbbel..

Mitt barn har som jeg skrev, alltid vært et prakteksemplar av en elev. Nå i det siste har jeg skjønt at han har begynt å prate, prate mye i timene og i forrige uke fikk han med lapp om at han hadde vært med på å skape en del uro i klassen den siste tiden. HURRA, tenkte vi som foreldre, han er normal ;-) De som hadde gjort dette, det var 9 stk, fikk ikke vanlig undervisning, men ble straffet med å måtte lære seg 3 sider i RLE hjemme til neste dag. Jeg blir så oppgitt og provosert av dette og jeg akter å sende et anonymt brev til rektor. Står jeg frem vil det bare gå utover mitt barn og det vil jeg ikke.

For all del ikke send anonymt brev, skriv et brev med ditt navn under.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mrs. Wallace

Læreren du omtaler har en veldig upedagogisk tilnærming til klasseledelse, for å si det mildt. Dette bør absolutt påtales. Du skriver at rektor og læreren er gode venner, men her er det snakk om ganske så konkrete og tydelige eksempler som rektor rett og slett ikke kan feie bort. Om det allikevel skjer: Har skolen en nogenlunde oppegående sosiallærer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs. Wallace

Nemlig!! Dette godteriet skaper bare misunnelse og splid. Kjenner selv at jeg blir opprørsk og har lyst å lage trøbbel..

Mitt barn har som jeg skrev, alltid vært et prakteksemplar av en elev. Nå i det siste har jeg skjønt at han har begynt å prate, prate mye i timene og i forrige uke fikk han med lapp om at han hadde vært med på å skape en del uro i klassen den siste tiden. HURRA, tenkte vi som foreldre, han er normal ;-) De som hadde gjort dette, det var 9 stk, fikk ikke vanlig undervisning, men ble straffet med å måtte lære seg 3 sider i RLE hjemme til neste dag. Jeg blir så oppgitt og provosert av dette og jeg akter å sende et anonymt brev til rektor. Står jeg frem vil det bare gå utover mitt barn og det vil jeg ikke.

''Jeg blir så oppgitt og provosert av dette og jeg akter å sende et anonymt brev til rektor. ''

Ikke skriv et anonymt brev - det vil bare virke mot sin hensikt. Om du synes det er vanskelig å fronte dette, bør du heller ta kontakt med klassekontakter og/eller FAU-representant, og sammen forfatte et brev på vegne av foreldrene samlet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt bak mål. Dette ville jeg tatt opp med læreren sporenstreks.

Enig! Eller: Dette ville jeg tatt opp med rektor, faktisk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest merkelige greier

Har dere noe foreldreutvalg du kan gå til?

Har snakka med foreldrekontakten og vi har en slags plan. Denne hendelsen er bare en av svært mange, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest merkelige greier

''Jeg blir så oppgitt og provosert av dette og jeg akter å sende et anonymt brev til rektor. ''

Ikke skriv et anonymt brev - det vil bare virke mot sin hensikt. Om du synes det er vanskelig å fronte dette, bør du heller ta kontakt med klassekontakter og/eller FAU-representant, og sammen forfatte et brev på vegne av foreldrene samlet.

Ja, jeg har snakket med foreldrekontakten, så nå håper jeg at det skjer ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Eller: Dette ville jeg tatt opp med rektor, faktisk!!

Jeg og, dersom det ikke kom umiddelbar endring etter å ha snakket med lærer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...