Anonym 82 Skrevet 26. april 2011 Forfatter Del Skrevet 26. april 2011 Gratulerer med ny baby! ) Synes ikke det er lenge siden jenta di var baby jeg. ) Jeg ville også sett det an i noen uker til, men dersom du får store smerter og/eller illeluktende utflod så er det rett til lege! Det falt meg aldri inn å sjekke hvordan jeg så ut nedentil etter fødslene så jeg aner ikke hva som er normalt, men vanligvis har man jo fått real rundjuling så det er ikke så rart om man ser mørbanket ut. ) Selv opplevde jeg blærefremfall etter den andre fødselen, men det kan vi komme tilbake til dersom noe slikt har skjedd hos deg, ingen grunn til å tro det foreløbig. ) Takk for gratulasjonen:-) Nei, det ER ikke lenge siden jenta mi var baby! Bare 3 år - og det går jo som kjent fantastisk fort:-) Jeg blei nok beroliget av svarene deres her, og tenker ikke så mye på det lenger. Har ikke våget meg på speilet igjen heller, men venter på 6ukerskontrollen;-) Takk for at du nevner det med blærefremfall, da tar jeg kontakt med deg igjen hvis det skulle være noe slikt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Nei, ingen problemer med kontrollen på slikt heldigvis:-) Nå venter jeg på 6ukerskontrollen, har ikke turt å titte siden sist;-) Sikkert like lurt å la være å kikke 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.