Gå til innhold

hva synes dere om navnet Kim Ronja?

Spenol(1)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

6

• tonie

5

• Spenol(1)

5

• Platina

2

Mest aktive i denne tråden

De er 24 og 36 år og har fått sitt 5. barn! *måper*

Kim Ronia med i, nei jeg synes ikke de to navnene passer sammen og jeg synes uansett at Ronja bør skrives med j.

Jeg tipper at om de hadde kalt henne bare Ronja så hadde hun nok ofte fått høre røverdatter i samme slengen allikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er 24 og 36 år og har fått sitt 5. barn! *måper*

Kim Ronia med i, nei jeg synes ikke de to navnene passer sammen og jeg synes uansett at Ronja bør skrives med j.

Jeg tipper at om de hadde kalt henne bare Ronja så hadde hun nok ofte fått høre røverdatter i samme slengen allikevel.

Eneste løsning jeg kan se, hvis hun skal hete Ronia Røverdatter , er at far må ta mellomnavnet Røver. Hvis han får det godkjent så kan hun sikkert få lov til å hete Røverdatter;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke noe jeg ville valgt selv, men veldig langt ifra det verste jeg har hørt.

Nå ble jeg nysgjerrig på på hva som var enda verre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg nysgjerrig på på hva som var enda verre ;)

Å det er så mange. :) Føler ikke for å nevne noen egentlig. Det har jo bare med smak og behag å gjøre, og det er skjelden jeg synes navn er direkte grusomme. Gidder ikke å bry med så mye med hva folk kaller ungene sine. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderen

Kim Ronja?! Høres da virkelig ut som et tvekjønnet barn...

Det tenkte jeg også. Jeg vet at Kim kan være kvinnenavn ( f.eks. Pseudonymet Kim Småge), men selv kjenner jeg bare menn som heter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det føyde seg elegant inn i rekken av navn i søskenflokken. Pleier ikke å bry meg så veldig mye om hva andre kaller ungene sine, for det er jammen meg mye rart ute og går, men her var det virkelig noen som hadde anstrengt seg for å være sære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For å være ærlig så synes jeg det høres helt forferdelig ut. Men jeg liker navnene hver for seg og jeg vet om både jenter og gutter som heter Kim, men da har jentene vært asiatiske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...