Spenol(1) Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 jeg håper jeg ikke tråkker noen på tærne her, men jeg syntes navnet var grusomt! http://www.dagbladet.no/2011/04/19/tema/klikk/helse/16245568/ Er det en grei løsning når Ronja Røverdatter ikke var tillatt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Kim Ronja?! Høres da virkelig ut som et tvekjønnet barn... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 De er 24 og 36 år og har fått sitt 5. barn! *måper* Kim Ronia med i, nei jeg synes ikke de to navnene passer sammen og jeg synes uansett at Ronja bør skrives med j. Jeg tipper at om de hadde kalt henne bare Ronja så hadde hun nok ofte fått høre røverdatter i samme slengen allikevel. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spenol(1) Skrevet 19. april 2011 Forfatter Del Skrevet 19. april 2011 De er 24 og 36 år og har fått sitt 5. barn! *måper* Kim Ronia med i, nei jeg synes ikke de to navnene passer sammen og jeg synes uansett at Ronja bør skrives med j. Jeg tipper at om de hadde kalt henne bare Ronja så hadde hun nok ofte fått høre røverdatter i samme slengen allikevel. Eneste løsning jeg kan se, hvis hun skal hete Ronia Røverdatter , er at far må ta mellomnavnet Røver. Hvis han får det godkjent så kan hun sikkert få lov til å hete Røverdatter;) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacoba Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 ............... Hva er galt med bare Ronja? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Huff. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Platina Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Ikke noe jeg ville valgt selv, men veldig langt ifra det verste jeg har hørt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spenol(1) Skrevet 19. april 2011 Forfatter Del Skrevet 19. april 2011 Ikke noe jeg ville valgt selv, men veldig langt ifra det verste jeg har hørt. Nå ble jeg nysgjerrig på på hva som var enda verre 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Platina Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Nå ble jeg nysgjerrig på på hva som var enda verre Å det er så mange. Føler ikke for å nevne noen egentlig. Det har jo bare med smak og behag å gjøre, og det er skjelden jeg synes navn er direkte grusomme. Gidder ikke å bry med så mye med hva folk kaller ungene sine. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderen Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Kim Ronja?! Høres da virkelig ut som et tvekjønnet barn... Det tenkte jeg også. Jeg vet at Kim kan være kvinnenavn ( f.eks. Pseudonymet Kim Småge), men selv kjenner jeg bare menn som heter det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Haha, disse vet jeg hvem er ) Syns ikke de andre navnene er så fine heller jeg da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cizz Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Det føyde seg elegant inn i rekken av navn i søskenflokken. Pleier ikke å bry meg så veldig mye om hva andre kaller ungene sine, for det er jammen meg mye rart ute og går, men her var det virkelig noen som hadde anstrengt seg for å være sære. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Særdeles langt fra mine preferanser. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tzatziki1365380058 Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Kim Ronia er ikke pent, men tross alt bedre enn om hun skulle hett Ronja Røverdatter! Hjelpe meg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Kim Ronja er for meg en kombinasjon av ett guttenavn og ett jentenavn... Navnene hver for seg er helt ok... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 For å være ærlig så synes jeg det høres helt forferdelig ut. Men jeg liker navnene hver for seg og jeg vet om både jenter og gutter som heter Kim, men da har jentene vært asiatiske. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sivera Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Skal jeg være ærlig synes jeg Bernt Ronja er penere...:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnolaGay Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Kåre Beate. Liksom. Helt greit for de som liker det og tusen ganger bedre enn røverdatter... folk altså.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Et kommende case for barne- og ungdomspsykiatrien? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spenol(1) Skrevet 21. april 2011 Forfatter Del Skrevet 21. april 2011 Et kommende case for barne- og ungdomspsykiatrien? Er det navn som går igjen blant pasienter i psykiatrien? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.