caprice Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Et barns navn forteller mye om foreldrene, og et par som ønsker å kalle døtrene Arwen og Ronja Røverdatter trenger åpenbart mye oppmerksomhet, så mye at de ofrer hensynet til barnet. Stakkars ungene får mye å forklare med slike navn, mye å leve opp til, og de må finne seg i å føle seg som rariteter bare de skal presentere seg ved navn. Kim Ronja høres ikke bra ut det heller. Det høres ut som navnet til et problembarn, spør du meg. Siden vi nå er forutintatte og fordomsfulle og liker å få våre antakelser kan jeg fortelle at min søster har en bekjent som er glamourmodell. Damen har to barn, den ene har Arwen i navnet sitt, den andre Legolas - og det er HELT sant! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Siden vi nå er forutintatte og fordomsfulle og liker å få våre antakelser kan jeg fortelle at min søster har en bekjent som er glamourmodell. Damen har to barn, den ene har Arwen i navnet sitt, den andre Legolas - og det er HELT sant! Noen fordommer er greie å beholde;) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.