Gjest Made my day Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Jeg har vært en runde med barna i butikkene, den ene må ha ny jakke, den andre sko. Det finnes mye stygt å velge mellom, og det fine (kvaliteten) koster. Etter å ha kikket rundt, bestemte vi oss i går, 11-åringen skulle få den dyre jakken til 1200 kr, og 9-åringen skulle få de skoene han ønsket til 700 kr. Hjelpe meg. Nesten 2000 kr på kun to ting :-( Og i dag dro vi på handlerunden med åpen lommebok. Da tok vi turen innom Coop sin sportsavdeling, og fant ei velkjent merkejakke, vind og vanntett, men uttakbar fleece. Den var priset til 250 på salg, opprinnelig mye dyrere. Gutten likte denne, og ville ha den. Ok. Mor blir om mulig enda mer fornøyd når kassemannen scanner prislappen, og det lyser 99 kr (!) i displayet :-D Deretter dro vi til XXL, og fant joggesko til 300 kr :-) Det lønner seg å sjekke priser. Vi sparte oss for 1500 kr i forhold til opprinnelig kjøpeplan i dag. Hurra! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Sånne ting er bare så utrolig deilig Gratulerer 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caprice Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Sånne ting er bare så utrolig deilig Gratulerer Så bra! Jeg er en kløpper til å handle på salg både til meg selv og barna. Vi har generelt hatt god råd i familien, men jeg hadde ALDRI kjøpt en jakke til 1000 - 2000 kroner til min snart 11 åring. Som regel handler jeg på slutten av sesongen når alle varer er satt ned med 50 - 70%. Nå har jeg små tynne barn som vokser sakte, slik at jakker etc holder minst tre år pr barn. I tillegg har jeg to av samme kjønn slik at det meste også kan arves. Men uansett - så deilig når man gjør slike kupp! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Så bra! Jeg er en kløpper til å handle på salg både til meg selv og barna. Vi har generelt hatt god råd i familien, men jeg hadde ALDRI kjøpt en jakke til 1000 - 2000 kroner til min snart 11 åring. Som regel handler jeg på slutten av sesongen når alle varer er satt ned med 50 - 70%. Nå har jeg små tynne barn som vokser sakte, slik at jakker etc holder minst tre år pr barn. I tillegg har jeg to av samme kjønn slik at det meste også kan arves. Men uansett - så deilig når man gjør slike kupp! ''slik at jakker etc holder minst tre år pr barn. I tillegg har jeg to av samme kjønn slik at det meste også kan arves.'' Du har skjønt det du! Jeg har ett barn jeg, i tillegg klarte jeg å få han med en mann som er nesten 2 meter, dermed vokser gutten, raskt, mye, han er dyr i drift! ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Så bra! Jeg er en kløpper til å handle på salg både til meg selv og barna. Vi har generelt hatt god råd i familien, men jeg hadde ALDRI kjøpt en jakke til 1000 - 2000 kroner til min snart 11 åring. Som regel handler jeg på slutten av sesongen når alle varer er satt ned med 50 - 70%. Nå har jeg små tynne barn som vokser sakte, slik at jakker etc holder minst tre år pr barn. I tillegg har jeg to av samme kjønn slik at det meste også kan arves. Men uansett - så deilig når man gjør slike kupp! ''Nå har jeg små tynne barn som vokser sakte, slik at jakker etc holder minst tre år pr barn.'' Sånn har mine vært også. Nå er guttungen 12,5 år og i vinter har han vokst som ugress! Har på følelsen av at det eneste som passer nå er bokserne... Alt er for kort i ermene eller beina. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.