Gjest når begynne? Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Vi har enda ikke begynt med solkrem. Barna har ikke blitt solbrent. Når bør en begynne med solkrem på barn når en bare er hjemme uten fjell og vann i nærheten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Det er svært sjelden jeg tar på mine barn solkrem når vi er hjemme, selv om det er sol og varme hele dagen... Andre barn trenger solkrem.. alt avhenger av hudtypen og hvor fort de blir solbrente. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Vi har solkrem på barna når jeg vet de skal være eksponert til sterk sol over lengre tid, og særlig på sjøen, på fjellet og på sørlige breddegrader. Dette litt uavhengig av kalendermåned, men passer selvfølgelig mer på når solen er sterk, og særlig første tiden den er sterk. I barnehagen passet vi noe mer på (godt hjulpet av de ansatte der), og hadde fast solkrem på barna på forsommeren. Det var sikkert lurt, selv om barna har forholdsvis sterk hud. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacoba Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Her på østlandet har forsommeren kommet med et smell, og sola tar virkelig. :-) Jeg har ei i bhg, og nå som de er ute store deler av dagen smører jeg henne om morgenen. Hun har også en flaske solkrem stående i bhg fordi de har bedt om det. Begynte i forrige uke. Skolegutten min smører jeg bare på utedagene, men nærmere sommeren blir nok han også smurt hver morgen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Det er svært sjelden jeg tar på mine barn solkrem når vi er hjemme, selv om det er sol og varme hele dagen... Andre barn trenger solkrem.. alt avhenger av hudtypen og hvor fort de blir solbrente. Jeg har vært med brasilianere i Norge som ble solbrent for første gang (!). Særlig når det er hull i ozonlaget kan det være mye UV. Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacoba Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Jeg har vært med brasilianere i Norge som ble solbrent for første gang (!). Særlig når det er hull i ozonlaget kan det være mye UV. Med vennlig hilsen Hehe, og jeg har vært med brasilianere i Oslo som måtte sitte i skyggen fordi det var for varmt ;-D 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Hehe, og jeg har vært med brasilianere i Oslo som måtte sitte i skyggen fordi det var for varmt ;-D Det må åpenbart være en gjeng "defekte" brasilianere som kommer til Norge! ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Jeg har vært med brasilianere i Norge som ble solbrent for første gang (!). Særlig når det er hull i ozonlaget kan det være mye UV. Med vennlig hilsen Vi var masse ute i sola nå i påska (ikke på fjellet, der ville vi brukt faktor) - og ingen av oss ble solbrente...ungene fikk bare søte fregner 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Vi var masse ute i sola nå i påska (ikke på fjellet, der ville vi brukt faktor) - og ingen av oss ble solbrente...ungene fikk bare søte fregner Du kan jo skylde på at du er døv! :glis: Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacoba Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Det må åpenbart være en gjeng "defekte" brasilianere som kommer til Norge! ;-) Med vennlig hilsen Jeg skal love at på alle andre punkter er de så brasilianske som de kan få blitt, både inni og utenpå ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Du kan jo skylde på at du er døv! :glis: Med vennlig hilsen Ja, vi døve blir aldri solbrente 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.