Gå til innhold

Frekk nabo gutt

Gjest Gutt-2001

Anbefalte innlegg

Gjest Gutt-2001

Sønnen min er 10 år. I det siste har han lekt med en nabo gutt som er 13 år. Jeg har merket at gutten min har forandret seg etter at han har vært sammens denne nabo gutten. Han har blitt frekk og umulig og sur. Har snakket med flere som sier at de ikke liker nabo gutten pga han er frekk og ekkel. Jeg sier til gutten min at må være mere sammens sine klasse kamerater og mindre med nabo gutten men han sier at jeg kan ikke bestemme det. Han klager på at nabo gutten er frekk med han og er ekkel med han men alikevel leker han med han når han spørr. Bør jeg bare la dette ligge og la han finne ut av dette sjøl?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror jeg ville sett det litt an. Det kan jo hende de mister interessen for hverandre ganske snart. Gi uansett din sønn beskjed om at du ikke aksepterer en slik oppførsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jubalong70

Om du tvinger ham til ikke å leke med nabogutten, så vil vel det forbudte friste mer.

Jeg hadde snakket med gutten generelt om oppførsel, og gitt beskjed om at jeg ikke aksepterte at han var frekk.

Jeg hadde snakket spesifikt om hans egen oppførsel, og også om hvordan jeg forventer at barna mine oppfører seg når de er hjemme og når de er borte.

Jeg hadde kanskje spurt litt etter klassekamerater han lekte med før, for å høre hvordan de har det - hva de driver med osv. Men ikke tvunget ham til å leke med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gutt-2001

Om du tvinger ham til ikke å leke med nabogutten, så vil vel det forbudte friste mer.

Jeg hadde snakket med gutten generelt om oppførsel, og gitt beskjed om at jeg ikke aksepterte at han var frekk.

Jeg hadde snakket spesifikt om hans egen oppførsel, og også om hvordan jeg forventer at barna mine oppfører seg når de er hjemme og når de er borte.

Jeg hadde kanskje spurt litt etter klassekamerater han lekte med før, for å høre hvordan de har det - hva de driver med osv. Men ikke tvunget ham til å leke med dem.

Jeg synes synd på denne gutten. Han har ingen å leke med eller gå til skolen med. Gutten min får ikke gå med han mere til skolen fordi han laget bråk mellom min gutt og hans kompiser flere ganger. I går hadde han sagt til gutten min at faren din ser ut som en homo. Han var sikker sur pga mannen min har snakket med han flere ganger om hvordan han oppfører seg. Men nå orket vi ikke å prøve å forklare han det mere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...