tonie Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Har hørt det før, og jeg tror det er på vei opp. Ikke helt min smak, men jeg blir sikkert vant til det snart. Chrisander derimot, det blir jeg aldri vant til. Det høres ut som et kompromiss mellom mors og fars ønske. En kriseløsning for å redde ekteskapet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spenol(1) Skrevet 9. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2011 Har hørt det før, og jeg tror det er på vei opp. Ikke helt min smak, men jeg blir sikkert vant til det snart. Chrisander derimot, det blir jeg aldri vant til. Det høres ut som et kompromiss mellom mors og fars ønske. En kriseløsning for å redde ekteskapet. en chriseløsning? ; ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mumriken Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Om det er i vinden? Kanskje like mye som Tankred? (tenk å være tank-reder og hete Tankred!) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 en chriseløsning? ; ) Hehe! Ja, der har vi det:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.