Gå til innhold

Eldre lekekamerater

Gjest bekymret mammaen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jubalong70

Nå er jo ikke det å være en tulling det samme som å tulle. En tulling forbinder jeg med en tufs. En kan da tulle uten å være tulling. Eller syns du det er greit at andre kaller deg for tulling hver gang du tøyser litt? Mulig vi legger litt foskjellig i begrepene. Men jeg har da aldri skrevet at min sønn er en tulling.

Jeg mente tullingen som et verb og ikke som et substantiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jubalong70

Nå er jo ikke det å være en tulling det samme som å tulle. En tulling forbinder jeg med en tufs. En kan da tulle uten å være tulling. Eller syns du det er greit at andre kaller deg for tulling hver gang du tøyser litt? Mulig vi legger litt foskjellig i begrepene. Men jeg har da aldri skrevet at min sønn er en tulling.

For å forsøke å oppklare enda mer:

Den tullingen som sønnen din driver med sammen med de eldre barna.

Altså ikke at sønnen din er en tulling sammen med de eldre barna.

Klarere nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gud bedre meg

[quote name=Shira :o)' timestamp='1304407790' post='4572670]

Jubalong mener ikke at gutten din er en tulling, men at hun ville ha funnet ut mer hva tullingen sammen med de andre består i.

Også lurer man på hvorfor ikke barna får venner??

Jeg må le, lage konflikt av en sååå liten filleting som at du misforstår ordet tulling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alle kan misforstå

Jeg må le, lage konflikt av en sååå liten filleting som at du misforstår ordet tulling?

Fy for et troll du er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jubalong70

Litt voldsomt synes også jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest alle kan misfrostå

Litt voldsomt synes også jeg...

Det er jo stygt å kalle andres barn f.eks for dumming. Når en tror det er det det menes og innrømmer etterpå at en misforsto forstår ikke jeg problemet? Huff stakkars den som skulle msiforstå her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo stygt å kalle andres barn f.eks for dumming. Når en tror det er det det menes og innrømmer etterpå at en misforsto forstår ikke jeg problemet? Huff stakkars den som skulle msiforstå her.

''Når en tror det er det det menes og innrømmer etterpå at en misforsto forstår ikke jeg problemet? ''

Trådstarter gjorde jo ikke akkurat det, hun fortsatte å stå på sin tolkning ganske lenge, selv om saken burde vært oppklart. Men nå er det på tide å la misforståelsen ligge og heller diskutere temaet hennes

synes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...