avidi Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Junior på 13 har fått streng besjed om at han bare får bruke mobil til ringing og SMS og at spill og nedlastninger er forbudt. Likevel har han prestert å laste ned spill for kr 400,- En kammerat av ham hadde vist gjort det samme men han hadde fått det "gratis" i følge junior. Jeg ble mektig vred da jeg oppdaget dette på telefonregningen og har lyst til å gi ham en form for sanksjon. Hva mener dere er passende "straff"? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FruH Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Når han har fått streng beskjed om IKKE å laste ned og likevel gjør det er det bare en passende straff. Ta fra han telefonen, og behold den så lenge som det evt hadde tatt han og ringt opp 400 kr. Dattera her får 200 kr pr mnd på tlf, dvs at hun måtte klart seg uten tlf i to mnd. Hun har abonement og den gangen hun ringte for 300 ene mnd ble hun uten tlf i 14 dager. Nå er hun veldig påpasselig med hva beløpet ligger på. Her om dagen overhørte jeg tilogmed at hun oppfordret en venn til å ringe på hustelefonen for det var "nesten" gratis. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest signert Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Når han har fått streng beskjed om IKKE å laste ned og likevel gjør det er det bare en passende straff. Ta fra han telefonen, og behold den så lenge som det evt hadde tatt han og ringt opp 400 kr. Dattera her får 200 kr pr mnd på tlf, dvs at hun måtte klart seg uten tlf i to mnd. Hun har abonement og den gangen hun ringte for 300 ene mnd ble hun uten tlf i 14 dager. Nå er hun veldig påpasselig med hva beløpet ligger på. Her om dagen overhørte jeg tilogmed at hun oppfordret en venn til å ringe på hustelefonen for det var "nesten" gratis. Høres ut som et supert tiltak :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hormel Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Står han som bruker hos telelev.? I såfall så kan du få dette refundert da ingen har lov å selge slikt til de under 18 Hvis du bruker f.eks. Telenor så skal de styre/stå ansvarlig for hva som belastes brukerne Sjekk ut og krev det evnt.tilbakebetalt Straff? Fjerne noe han er glad i for en tid/noen dager, la ham betale utgiftene av sin lomme el 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.