UlrikkeE Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 5-åringen skal overnatte i barnehagen. "Ta med madrass"! Ehh... Hva slags madrass er lurt da? Den tjukke madrassen fra senga hennes er liksom ikke det mest praktiske i verden å dra med seg - går ikke an å rulle sammen, engang.... Sikkert noen som har erfaring fra sånt her! (jeg jobber jo i bhg selv, men vi har hatt madrasser å sove på alle steder jeg har jobbet, så jeg er grønn her for det ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Liggeunderlag? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 5. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2011 Liggeunderlag? Liggeunderlag tenkte jeg også på, men det sto liksom så spesifisert "madrass"... Pluss at en cm med liggeunderlag ikke er allverden på et hardt gulv hele natta... Men for all del, det kan godt hende at det blir liggeunderlag altså... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest har vi gjort Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Madrass fra ei sprinkelseng. Det går bra til min lille 6-åring. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Hos oss hadde barnehagen madrasser husker jeg. Har dere ikke madrassen fra en sprinkelseng eller noe da? Evt. en gammel skumgummimadrass som kan kuttes litt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisabeth Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Hos oss hadde barnehagen madrasser husker jeg. Har dere ikke madrassen fra en sprinkelseng eller noe da? Evt. en gammel skumgummimadrass som kan kuttes litt? Liggeunderlag, oppblåsbart liggeunderlag, luftmadrass, pute fra hagemøbel? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Liggeunderlag tenkte jeg også på, men det sto liksom så spesifisert "madrass"... Pluss at en cm med liggeunderlag ikke er allverden på et hardt gulv hele natta... Men for all del, det kan godt hende at det blir liggeunderlag altså... Jeg overnattet på 1 cm liggeunderlag massevis av ganger som barn -på klasserom, og det gjorde meg ingenting. prøvde det samme for noen år siden, og sov ikke et sekund. Nå har jeg med sånn klappseng fra IKEA på korpstur! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Liggeunderlag eller en lang hagestolpute. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Oppblåsbart liggeunderlag. Relativt rimelig på f.eks. Biltema. Du trenger det selv om 3 år, når du skal ligge i et klasserom sammen med Jenter8 på håndballcup :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest signert Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Strandmadrass? Enkelt å bære med seg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjøp luft Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Luftmadass. Kjekt å ha til overnattingsgjester eller på stranda eller turer senere:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kolesjanka Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Luftmadass. Kjekt å ha til overnattingsgjester eller på stranda eller turer senere:) Ja luftmadrass kan nok være kjekt men man er avhengig av en skikkelig pumpe. Jeg har en fotpumpe som jeg bruker til sykkeldekk, men det var nytteløst å pumpe opp madrassen med den. Etter en times pumping så vi nesten ikke forskjell. Fikk så låne naboens elektriske pumpe (kobles til sigarettenneren i bilen), men den ga heller ikke nok luft. Det endte med at jeg kjørte bort på bensinstasjonen og fikk låne pumpen de bruker til bildekk. Det gjorde susen, men det ble trangt i bilen på veien hjem ;-) Nå ligger luftmadrassene i boden, nederst, underst og kommer nok til å gå på fyllinga neste gang. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.