Gjest På sidelinjen Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Har du ville la tenåringen din være ute til kl. 2 om natta? H*n er sammen med ungdom som du ikke kjenner. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Salmiakk Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Det kommer jo litt an på sammenhengen og alderen på tenåringen. Er det en 13- eller 19-åring? De fleste som er russ er vel ute til minst kl 2 om natta iblant, vel? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest På sidelinjen Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Det kommer jo litt an på sammenhengen og alderen på tenåringen. Er det en 13- eller 19-åring? De fleste som er russ er vel ute til minst kl 2 om natta iblant, vel? Denne tenåringen er 15 år 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Nei, det har ingen av dem fått lov til. Minstemann på 14 må være hjemme klokka ni og de to eldste måtte komme hjem med siste trikk og den var her rundt halv ett da de bodde hjemme 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Salmiakk Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Denne tenåringen er 15 år Det ville jeg nok ikke godtatt, nei. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Hvis jeg stolte på denne tenåringen, så ja. Om jeg hadde mistanker om noe annet, så defintivt nei! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Kommer an på hva man mener med tenåring, men ser under her at du snakker om 15. Og kommer an på hva du mener med "ute". Litt tidlig, ja - men mine 16-åringer har fått lov til å være på fest til omtrent den tiden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest På sidelinjen Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Kommer an på hva man mener med tenåring, men ser under her at du snakker om 15. Og kommer an på hva du mener med "ute". Litt tidlig, ja - men mine 16-åringer har fått lov til å være på fest til omtrent den tiden. Denne 15-åringen reker gatelangs sammen med ukjente ungdommer. H*n er heller ikke av den som foreldre kan stole på. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Hadde ikke latt en 15-åring være ute til kl 2 om natta, og særlig ikke hvis vedkommende var sammen med ukjente. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 kommer an på om han/hun er 13 eller 19.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Det kommer an på hva 'ute' innebærer i denne sammenhengen og hvor ukjente de ukjente kompisene er. Om det er å reke gatelangs på byen, ville det vært nei, samme hvor mye eller lite jeg kjente kompisene. Handlet det om en fisketur, ville kanskje svaret vært et annet. Kommer selvsagt også an på hvor mye man kan stole på tenåringen. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Nei, ikke når det gjelder en 15-åring i bystrøk, slik du presisere nedenfor her. Husker ikke når datteren min måtte være hjemme da hun var 15, men det var garantert i god tid før midnatt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest signert Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Nei, overhode ikke! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Mine store har alltid måtte komme hjem med siste trikken og den var her klokka 12.30 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.