Gå til innhold

Tenåring ute til kl. 2 om natta

Gjest På sidelinjen

Anbefalte innlegg

Gjest På sidelinjen

Har du ville la tenåringen din være ute til kl. 2 om natta? H*n er sammen med ungdom som du ikke kjenner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Salmiakk

Det kommer jo litt an på sammenhengen og alderen på tenåringen. Er det en 13- eller 19-åring?

De fleste som er russ er vel ute til minst kl 2 om natta iblant, vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest På sidelinjen

Det kommer jo litt an på sammenhengen og alderen på tenåringen. Er det en 13- eller 19-åring?

De fleste som er russ er vel ute til minst kl 2 om natta iblant, vel?

Denne tenåringen er 15 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det har ingen av dem fått lov til. Minstemann på 14 må være hjemme klokka ni og de to eldste måtte komme hjem med siste trikk og den var her rundt halv ett da de bodde hjemme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Hvis jeg stolte på denne tenåringen, så ja. Om jeg hadde mistanker om noe annet, så defintivt nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer an på hva man mener med tenåring, men ser under her at du snakker om 15. Og kommer an på hva du mener med "ute".

Litt tidlig, ja - men mine 16-åringer har fått lov til å være på fest til omtrent den tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest På sidelinjen

Kommer an på hva man mener med tenåring, men ser under her at du snakker om 15. Og kommer an på hva du mener med "ute".

Litt tidlig, ja - men mine 16-åringer har fått lov til å være på fest til omtrent den tiden.

Denne 15-åringen reker gatelangs sammen med ukjente ungdommer. H*n er heller ikke av den som foreldre kan stole på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke latt en 15-åring være ute til kl 2 om natta, og særlig ikke hvis vedkommende var sammen med ukjente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på hva 'ute' innebærer i denne sammenhengen og hvor ukjente de ukjente kompisene er. Om det er å reke gatelangs på byen, ville det vært nei, samme hvor mye eller lite jeg kjente kompisene.

Handlet det om en fisketur, ville kanskje svaret vært et annet.

Kommer selvsagt også an på hvor mye man kan stole på tenåringen.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke når det gjelder en 15-åring i bystrøk, slik du presisere nedenfor her.

Husker ikke når datteren min måtte være hjemme da hun var 15, men det var garantert i god tid før midnatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...