Gå til innhold

Tankeoverføringer

Gjest bare med noen

Anbefalte innlegg

Gjest bare med noen

Jeg har to barn. Det ene barnet har jeg aldri opplevd tankeoverføring med, ikke som jeg kan huske i hvertfall. Det andre opplever jeg det så ofte med at det nesten er litt skremmende.

Andre som opplever det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest nuts i hodet

Ja, opplever det ofte. Også når folk ringer meg, rett før vet jeg at de ringer, eller før jeg treffer på noen tenker jeg på dem. Og kjenner når folk har smerter, så folkemengder: Nei takk! Men så er jeg ikke helt god i hodet mitt da! Men sikkert "normale" folk som opplever det og ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det med dattera mi og den yngste. Hver gang jeg ringer minstemann så er han i bakgården eller utenfor døra, han skjønner ikke hvorfor jeg må ringe akkurat da.

Og dattera mi vet jeg når det er noe gærnt med. Jeg glemmer aldri den natta jeg satt og skrev på dol og stressa og hun var russ, jeg er aldri stressa når ungene ute, man da gikk jeg nesten av skaftet og da kom hun hjem og var dopet på pub. Da var det noen som holdt meg med selskap, men jeg husker ikke hvem det var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har til en viss grad kontakt med min søster via tankeoverføring, men bare fra henne til meg. Oppdaget det da jeg var 14-15 år og hun ble skadet på skolen (vi gikk ikke på samme skole). Jeg visste hva som hadde skjedd før bestemor ringte. Jeg visste også på minuttet når min nevø ble født.

Ellers "hører jeg det på ringelyden" når min bestevenninne ringer, ofte har jeg tenkt på henne rett før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...