Gjest i det barnslige hjørnet Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Skal fleipe med foreldrene mine. Jeg har vært i leketøysbutikker men finner det ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siameser Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Partyman? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nord og ned. Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Tja, det går altids an å bestille her: http://www.dealextreme.com/p/realistic-poo-poo-2-pack-practical-joke-8569 Prisen er med porto og i postkassa i løpet av 7-10 dager. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Du trenger ikke kjøpe det. Det er bare å ta en egen og legge den i fryseren 4-5 timer. Jeg har ofte kjørt det som spøk, men det forutsetter at du spiser riktig og vet når du skal bryte den av så den ser realistisk ut. Et av de omdiskuterte problemene ved denne metoden er at mange bryter for tidlig eller for sent, men som med alt annet krever det trening, og du må bare prøve deg fram. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spenol(1) Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Partyman? Hva er det? Får bare opp drikkeleker 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siameser Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Hva er det? Får bare opp drikkeleker De selger kostymer og morosaker. Veit ikke om de har nettbutikk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shirina Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Du trenger ikke kjøpe det. Det er bare å ta en egen og legge den i fryseren 4-5 timer. Jeg har ofte kjørt det som spøk, men det forutsetter at du spiser riktig og vet når du skal bryte den av så den ser realistisk ut. Et av de omdiskuterte problemene ved denne metoden er at mange bryter for tidlig eller for sent, men som med alt annet krever det trening, og du må bare prøve deg fram. Pjuk!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest signert Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Du trenger ikke kjøpe det. Det er bare å ta en egen og legge den i fryseren 4-5 timer. Jeg har ofte kjørt det som spøk, men det forutsetter at du spiser riktig og vet når du skal bryte den av så den ser realistisk ut. Et av de omdiskuterte problemene ved denne metoden er at mange bryter for tidlig eller for sent, men som med alt annet krever det trening, og du må bare prøve deg fram. He-he 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Da jeg var barn (men det er lenge siden), fikk man kjøpt det hos Standard. http://www.festmagasinet.no/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Har sett det på Brio. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.