Gå til innhold

Innvandringsdebatten


Gjest togli

Anbefalte innlegg

Jeg tror du og jeg er ganske enige mht ting rundt dette, jubalong... Det som skjer bekymrer meg, så jeg føler det er viktig å ikke bare la det skure og gå og regne med at alt ordner seg av seg selv..

Vi har jo latt det skure å gå i mange år, og vi ser jo at det ikke fungerer.

Nå må vi tørre å snakke om de problemene som har oppstått og hvordan vi skal løse disse på best mulig måte for alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 184
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    37

  • Dorthe

    10

  • tusseline

    7

  • megler Smekk

    6

Mest aktive i denne tråden

Gjest togli

Vi har jo latt det skure å gå i mange år, og vi ser jo at det ikke fungerer.

Nå må vi tørre å snakke om de problemene som har oppstått og hvordan vi skal løse disse på best mulig måte for alle.

Det tror jeg også.... Å tie stille fordi det kan såre noen hjelper iallefall ikke.. Heldigvis har vi svært mange muslimer som er helt enige med oss i at det må skje endringer og at vi må våge å kalle en spade for en spade.. Vi burde kanskje blitt flinkere til å involvere dem omkring hvor veien vil gå videre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs. Wallace

Danmark er på alle måter en veiviser til etterfølgelse når det kommer til innvandringspolitikk.

Ikke bare greier de muligens å forsinke raseringen av landet sitt med kanskje et par tiår i forhold til Sverige, men de kan muligens overleve helt ved å foreta de nødvendige grep når landene rundt går ad undas.

For å si ting med en retorikk som ellers burde være velkjent: Flytt til Danmark, da vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nord og ned.

For å si ting med en retorikk som ellers burde være velkjent: Flytt til Danmark, da vel.

Nei, liker hverken røde pølser eller en lille..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg også.... Å tie stille fordi det kan såre noen hjelper iallefall ikke.. Heldigvis har vi svært mange muslimer som er helt enige med oss i at det må skje endringer og at vi må våge å kalle en spade for en spade.. Vi burde kanskje blitt flinkere til å involvere dem omkring hvor veien vil gå videre?

Jeg tror det absolutt er en lur vei å gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...