Gå til innhold

Innvandringsdebatten


Gjest togli

Anbefalte innlegg

Gjest lotusen

Absolutt null ja. Glemmer aldri mitt aller første møte med fenomenet Sør, måtte vel være rundt 2000.

Han hevdet at hvite i Sør-Afrika var like tilbøyelige til å voldta som fargede, hvilket skulle tilsi at de voldtar rundt 20 ganger oftere enn sine forfedre i England eller Holland. For å styrke sin troverdighet fikk vi vite at han hadde bodd der.

Foretok noen undersøkelser på dette snodige fenomen, og fant fort ut at det var oppspinn, løgn og forbannet dikt.

Siden har det bare gått slag i slag med det samme.

Helt som vanlig altså;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 184
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    37

  • Dorthe

    10

  • tusseline

    7

  • megler Smekk

    6

Mest aktive i denne tråden

Joda, disse tallene er korrekte. Det blir også bekreftet av fagfolk som Vogt og Opsal.

Joda, tallene er korrekte (sikkert), men de viser altså antallet som har foreldre som kommer fra land hvor muslimer er i flertall (selv om de er kristne, ateister, hinduer eller annet).

Det vi diskuterte her var antall muslimer i Norge, som selvsagt er noe helt annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest speer

Joda, tallene er korrekte (sikkert), men de viser altså antallet som har foreldre som kommer fra land hvor muslimer er i flertall (selv om de er kristne, ateister, hinduer eller annet).

Det vi diskuterte her var antall muslimer i Norge, som selvsagt er noe helt annet.

Dette tallet er selvsagt mye nærmere sannheten enn ditt nedjusterte fantasiprodukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at Groruddalen er en spennende drabantby - sikkert mer spennende og pulserende å bo der enn i endel andre utkantområder av Oslo;)

Jeg kjenner mange som bor der og som bodde der da jeg flyttet derfra for 22 år siden. Vi har snakket om det, der jeg bodde kan man sjelden se en ikke etnisk norsk person hvis man er ute. Likevel har skolen på stedet overtall av ikke etnisk norske og minstemann har en i klassen som måtte slutte og flytte på internatskole bl.a fordi han holdt på å bli myrdet av noen av de andre ungene. Samme opplegg som med minstemann, drapstrusler og bank hver dag + en diagnose som gjorde det helt uutholdelig å fortsette på vanlig skole. Jeg tror man skal være bra A4 for å klare seg der og ikke ha skinke på matpakka og i hvert fall ikke være hvit i håret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Jeg kjenner mange som bor der og som bodde der da jeg flyttet derfra for 22 år siden. Vi har snakket om det, der jeg bodde kan man sjelden se en ikke etnisk norsk person hvis man er ute. Likevel har skolen på stedet overtall av ikke etnisk norske og minstemann har en i klassen som måtte slutte og flytte på internatskole bl.a fordi han holdt på å bli myrdet av noen av de andre ungene. Samme opplegg som med minstemann, drapstrusler og bank hver dag + en diagnose som gjorde det helt uutholdelig å fortsette på vanlig skole. Jeg tror man skal være bra A4 for å klare seg der og ikke ha skinke på matpakka og i hvert fall ikke være hvit i håret.

Trist hvis det er sånn :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nord og ned.

Jeg kjenner mange som bor der og som bodde der da jeg flyttet derfra for 22 år siden. Vi har snakket om det, der jeg bodde kan man sjelden se en ikke etnisk norsk person hvis man er ute. Likevel har skolen på stedet overtall av ikke etnisk norske og minstemann har en i klassen som måtte slutte og flytte på internatskole bl.a fordi han holdt på å bli myrdet av noen av de andre ungene. Samme opplegg som med minstemann, drapstrusler og bank hver dag + en diagnose som gjorde det helt uutholdelig å fortsette på vanlig skole. Jeg tror man skal være bra A4 for å klare seg der og ikke ha skinke på matpakka og i hvert fall ikke være hvit i håret.

Utrolig at slik rå rasisme som du beskriver får blomstre uten at urbefolkningen snart våkner av dvalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nord og ned.

Det er sånn at jeg ikke forstår det helt.

Det bør regnes som omsorgssvikt/barnevernssak å la norske barn vokse opp under slike forhold.

Forstemmende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Det er sånn at jeg ikke forstår det helt.

Nei, det er ganske uvirkelig... Har ei venninne som har barn på Oppsal.... Der sliter de veldig med samme problematikken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du lest kronikken av Venstres leder, Trine Skei Grande, hvor han blir totalt parkert:

''Islamofobi er i ferd med å bli en stueren form for rasisme, og ikke la noen fortelle deg at dette er religionskritikk.''

''Vi har sett det før. Bytt ut «muslimer» med «jøder» eller «fargede» i sitatene over, så ser du en uhyggelig parallell til noen av europeisk histories mørkeste kapitler. Forestill deg en folkeavstemning om synagoger, eller et parlamentsvedtak om det jødiske hodeplagget kipa. I likhet med antisemittismen har islamofobien en lang og vond historie, også på vårt eget kontinent.''

Kilde: http://www.aftenposten.no/meninger/kronikker/article4121089.ece

Vi bør ha vett nok til ikke å bli trukket inn i dette.

Med vennlig hilsen

Leste denne selv i dag. Utrolig bra artikkel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frp faller på meningsmålingene og har gjort det en stund. Hva gjør man da? Jo, trekker fram innvandringskortet såklart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest speer

En innvandringsdebatt på Frp og Vg`s premisser...? Jojomennsann.

''En innvandringsdebatt på Frp og Vg`s premisser...? Jojomennsann.''

Jo, det er sikkert bedre å la det skure og gå rett til helvete med dagens feilslåtte innvandringspolitikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest speer

Frp faller på meningsmålingene og har gjort det en stund. Hva gjør man da? Jo, trekker fram innvandringskortet såklart ;)

Nok en lysende politisk analyse fra selveste tussemor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Frp faller på meningsmålingene og har gjort det en stund. Hva gjør man da? Jo, trekker fram innvandringskortet såklart ;)

Jepp - og alle går fem på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frp faller på meningsmålingene og har gjort det en stund. Hva gjør man da? Jo, trekker fram innvandringskortet såklart ;)

Jeg tror ikke folk går på den lenger. Aldri i verden om jeg skal stemme FrP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke folk går på den lenger. Aldri i verden om jeg skal stemme FrP

Jeg håper ikke folk gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''En innvandringsdebatt på Frp og Vg`s premisser...? Jojomennsann.''

Jo, det er sikkert bedre å la det skure og gå rett til helvete med dagens feilslåtte innvandringspolitikk.

Jeg er helt enig med deg i at det er mye som er feilslått i dagens politikk og at mye både kan og bør endres. Men jeg har ikke tro på at måten å gjøre det på er å fordømme islam og/eller muslimer nord og ned. Det er vel først og fremst de administrative rutinene vi har og bestemmelsene som styrer disse som burde sees på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...