Gjest Aproposia Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 i str. 128 og 146 ca. Tror ikke jeg får tak i på de lokale butikkene her vi bor...nettside? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest signert Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 scandinavianlife.no 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Jysk. Sparkjøp. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Alle klesbutikker som selger barneklær har vel det? Mine har badekåper kjøpt på et Rema Stormarked som faktisk har en ganske bra klesavdeling! ) Har kjøpt noe der til meg selv også, bl.a. en slags "strikkejakke" med heklede ermer og fikk spørsmål om jeg hadde kjøpt den i utlandet. :-D Det er noen år siden jeg kjøpte den og nesten hver gang jeg bruker den får jeg komplementer for hvor fin den er. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.