fyrlykt Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 http://www.dagbladet.no/2011/05/13/magasinet/jesper_juul/barn/relasjoner/16519010/ Mange foreldre tenker desverre ikke over hvor mye det skader barna å være vitne til foreldrenes krangler. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Viktig lesning for alle foreldre!! Jeg har virkelig svelgt mange kameler for å unngå å krangle med eksen etter samlivsbruddet, og belønningen kom her en dag i form av at seksåringen la armene rundt halsen min og sa at hun kjente det var så "godt inni magen og hjertet" hennes når hun så at pappaen og jeg snakka fint til hverandre og var hjelpsomme mot hverandre selv om vi var skilt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugga Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Det var hjerteskjærende å lese, ja. Men jeg tror ikke løsningen er å la være å ta telefonen når pappaen ringer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MENER JEG Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Det var hjerteskjærende å lese, ja. Men jeg tror ikke løsningen er å la være å ta telefonen når pappaen ringer. Det er en god løsning. Eller møtes på familievernkontoret. Det har seg slik at hvis den ene parten ikke er interessert i kommunikasjon, Og saboterer på ulikt vis og av ulik grunn, så blir det uansett bare en monolog i beste fall, og da faller hele vitsen med en slik "samtale" bort. Jeg har prøvd dette ut i praksis. Vi skriver nå sms. Konfliktnivået er mindre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugga Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Det er en god løsning. Eller møtes på familievernkontoret. Det har seg slik at hvis den ene parten ikke er interessert i kommunikasjon, Og saboterer på ulikt vis og av ulik grunn, så blir det uansett bare en monolog i beste fall, og da faller hele vitsen med en slik "samtale" bort. Jeg har prøvd dette ut i praksis. Vi skriver nå sms. Konfliktnivået er mindre. Jo, du har kanskje rett i at SMS er lurt for å skåne barnet for opprivende telefonsamtaler som han blir sittende å høre på. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Det var hjerteskjærende å lese, ja. Men jeg tror ikke løsningen er å la være å ta telefonen når pappaen ringer. Det er ingen vits i å snakke med en person som ikke er det minste interessert i å bete seg som et voksent og fornuftig menneske, men derimot saboterer et hvert forsøke på konstruktiv dialog. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Det er tragisk og idiotisk at det i praksiss er foreldre som har samværsrett og barn som har samværsplikt. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Viktig lesning for alle foreldre!! Jeg har virkelig svelgt mange kameler for å unngå å krangle med eksen etter samlivsbruddet, og belønningen kom her en dag i form av at seksåringen la armene rundt halsen min og sa at hun kjente det var så "godt inni magen og hjertet" hennes når hun så at pappaen og jeg snakka fint til hverandre og var hjelpsomme mot hverandre selv om vi var skilt Noen ganger må man krangle. Det finnes menn som ikke har snøring verken på unger eller ekser. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Noen ganger må man krangle. Det finnes menn som ikke har snøring verken på unger eller ekser. Jeg er veldig flink til å krangle med bittesmå fingerbevegelser på tegnspråk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Jeg er veldig flink til å krangle med bittesmå fingerbevegelser på tegnspråk LOL, det tviler jeg ikke på ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 LOL, det tviler jeg ikke på ) ;-P 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Jeg er veldig flink til å krangle med bittesmå fingerbevegelser på tegnspråk Eller ikke så små fingerbevegelser: http://www.youtube.com/watch?v=Sh2FaWabEDQ ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Eller ikke så små fingerbevegelser: http://www.youtube.com/watch?v=Sh2FaWabEDQ ;-) Med vennlig hilsen Nei, det der kalles tross alt høylydt krangling 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sivera Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Nei, det der kalles tross alt høylydt krangling Hvis man krangler høylytt på døvespråket. Er det da fare for å brekke fingrene? :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Hvis man krangler høylytt på døvespråket. Er det da fare for å brekke fingrene? :-) De knoter seg, akkurat som med hyssing! ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest xfur Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Hvis man krangler høylytt på døvespråket. Er det da fare for å brekke fingrene? :-) Humrer... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Hvis man krangler høylytt på døvespråket. Er det da fare for å brekke fingrene? :-) Det heter ikke døvespråk, men tegnspråk Hm....har ikke hørt om noen som har knukket fingrene ennå, men det skjer rett som det er at man stikker en finger i øyet eller brillene flagrer veggimellom dersom man blir ekstra ivrig i praten 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sivera Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Det heter ikke døvespråk, men tegnspråk Hm....har ikke hørt om noen som har knukket fingrene ennå, men det skjer rett som det er at man stikker en finger i øyet eller brillene flagrer veggimellom dersom man blir ekstra ivrig i praten Hehe, kanskje jeg skal lære meg dette språket :-). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Hehe, kanskje jeg skal lære meg dette språket :-). Det burde du! Et kjempespennende og annerledes språk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sivera Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Det burde du! Et kjempespennende og annerledes språk Finnes det bøker for selvstudium? Noen du kan anbefale? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.