Spenol(1) Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Det ville ikke stått øverst på lista for min del, men jeg lurer på hvorfor ? Jeg er i det selvgranskende hjørnet og lurer på hvorfor jeg ikke er overbegeistret over at min venninne vil kalle sønnen sin det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark-Angel 82 Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Det har bare hørt Reno før. Men jeg syns det klinget, stilig navn som man må tygge litt på. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Har hørt Runo før... Ikke helt i min gate heller, men skulle nok greid å venne meg til det 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Rhino?! Er ikke det latin for nesehorn!? Jeg hadde definitivt ikke kalt ungen min for Neshorn Pettersen! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Jeg får nese-assosiasjoner... Navnet som sådan er vel ikke grusomt, men nese-perspektivet gjør det vel ikke akkurat kledelig... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Du søkte på mannsnavnet: Rhino Det er 3, 2, 1 eller 0 menn som har Rhino som første fornavn. I følge SSB er det ikke veldig vanlig, ihvertfall... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alana Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Jeg synes ikke det er noe fint... Dessverre. Hørte akkurat om en fyr som heter Tor Rhino... Isj... :-( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Nei, grandonkelen min het det eller han het Rhinaldo og jeg følte ingen trang til å kalle opp ham. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spenol(1) Skrevet 15. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2011 Du søkte på mannsnavnet: Rhino Det er 3, 2, 1 eller 0 menn som har Rhino som første fornavn. I følge SSB er det ikke veldig vanlig, ihvertfall... Jeg har hørt navnet flere ganger før. Kanskje det staves på forskjellige måter? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Jeg synes ikke det er noe fint... Dessverre. Hørte akkurat om en fyr som heter Tor Rhino... Isj... :-( ''Hørte akkurat om en fyr som heter Tor Rhino'' *skrattler* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Jeg har hørt navnet flere ganger før. Kanskje det staves på forskjellige måter? Du søkte på mannsnavnet: Rino Det er 342 menn som har Rino som første fornavn. Det er 171 menn som har Rino som eneste fornavn. fra ssb.no/navn 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Rhino? Rhino Thue. Gudbedre. Need I say more? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Du søkte på mannsnavnet: Rino Det er 342 menn som har Rino som første fornavn. Det er 171 menn som har Rino som eneste fornavn. fra ssb.no/navn Rino gjorde at litt av nese-assosiasjonene forsvant ja... Det var liksom ikke like likt Rhinox nesespray Men PENT er vel å overdrive allikevel 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holmes Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Den første jeg tenker på er Espen Eckbos karakter, Rhino Thue. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holmes Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Rhino? Rhino Thue. Gudbedre. Need I say more? To sjeler og en tanke, flyfly:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Den første jeg tenker på er Espen Eckbos karakter, Rhino Thue. *Highfive* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spenol(1) Skrevet 15. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2011 Den første jeg tenker på er Espen Eckbos karakter, Rhino Thue. jeg også *ler* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 To sjeler og en tanke, flyfly:) Foreldra til lille Rhino har sovet i timen. Ingen med vettet i behold oppkaller ungen sin etter Rhino Thue. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Rino gjorde at litt av nese-assosiasjonene forsvant ja... Det var liksom ikke like likt Rhinox nesespray Men PENT er vel å overdrive allikevel Smaken er delt i to,... minst ;-) Jeg er enig med deg, men jeg har fått pepper for mine barns navn også, så jeg setter neppe standarden for hva som måtte være DOL-godkjent ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Rhino? Rhino Thue. Gudbedre. Need I say more? Hahaha, jeg vil ikke kalle babyen min Rhino nei 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.