Axcia Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Rhino? Rhino Thue. Gudbedre. Need I say more? Sjarmtroll ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Den første jeg tenker på er Espen Eckbos karakter, Rhino Thue. Rhino er jo en forkortelse for Rhinoceros, som betyr nesehorn i "halve verden". Det ville også være verre hvis han hadde en stor nese, selvsagt. Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spenol(1) Skrevet 15. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2011 Sjarmtroll ;-) Han er vel heller et skjermtroll 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Den eneste Rhino jeg vet om er han her, så Rhino er intet godt valg. http://www.youtube.com/watch?v=1XTEbU_pKM4&feature=related 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Neshorn, altså? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mah-jong Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 ..husker noen få som het Rino og Reno da jeg vokste opp..men med h-en så høres det jo bare ut som et nid-navn som noen har fått fordi de har diger nese.. :-( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angustia Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Jeg tenker neshorn og en Espen Eckbo-figur (tror det var i "Nissene på Låven") Men barn vokser fort inn i navnet sitt, og i dag er det så mange finurlige navn at de færreste barn reagerer - det er vel verre med de voksne... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hormel Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Rhino er neshorn...det liker jeg ikke. Rino derimot er et ganske alright navn, og en yndling av en tanterakkar heter faktisk akkurat det (for meg er det forskjell i hvordan Rhino og Rino sies, og ikke bare skrives) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angustia Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Jeg tenker neshorn og en Espen Eckbo-figur (tror det var i "Nissene på Låven") Men barn vokser fort inn i navnet sitt, og i dag er det så mange finurlige navn at de færreste barn reagerer - det er vel verre med de voksne... Arrghh, nok en påminnelse om at jeg bør lese gjennom tråden før jeg svarer :-/ Men navnet blir nok "naturlig" når du får vent deg til det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Navnet skjemmer ingen, sies det Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Heller ikke et navn jeg ville valgt til mitt barn, nei. Og iallefall uten h´en inni. Uansett er jeg veldig lite begeistret for guttenavn på R. Sikkert bare en litt sånn sær greie jeg har, men sånn er det bare. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Du søkte på mannsnavnet: Rhino Det er 3, 2, 1 eller 0 menn som har Rhino som første fornavn. I følge SSB er det ikke veldig vanlig, ihvertfall... Det er vanligst å stave det uten h. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugga Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Rhino?! Er ikke det latin for nesehorn!? Jeg hadde definitivt ikke kalt ungen min for Neshorn Pettersen! Neshorn Pettersen, ha ha 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 For det første så får jeg assosiasjoner til et neshorn. For det andre får jeg assosiasjoner til Rhino Thue fra Nissene på Låven: http://www.google.no/imgres?imgurl=http://www.mesan.no/filestore/RhinoThue.jpg%3Fsize%3D580x1000&imgrefurl=http://www.mesan.no/nyheter/JavaZone%2Ballierer%2Bseg%2Bmed%2BEspen%2BEckbo.9UFRnQ2N.ips&usg=__tw6if5Qhbp-SdTsfvPBro9OGS_8=&h=315&w=564&sz=37&hl=no&start=0&zoom=1&tbnid=kGspGrGfLuYnCM:&tbnh=140&tbnw=203&ei=R-7QTev0D8yGhQf7rPG8DQ&prev=/search%3Fq%3Drhino%2Bthue%26um%3D1%26hl%3Dno%26lr%3Dlang_no%26biw%3D1209%26bih%3D788%26tbs%3Dlr:lang_1no%26tbm%3Disch&um=1&itbs=1&iact=rc&dur=47&page=1&ndsp=21&ved=1t:429,r:0,s:0&tx=114&ty=62 Og for det tredje synes jeg det er harry, rett og slett. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Tenker på neshorn og ville ikke kalt barnet mitt noe som ga meg assosiasjoner til noe som helst slags dyr egentlig. I alle fall ikke et dyr jeg synes ser stygt ut. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Jeg synes Rhino er et av de verste guttenavnene som finnes. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 For det første så får jeg assosiasjoner til et neshorn. For det andre får jeg assosiasjoner til Rhino Thue fra Nissene på Låven: http://www.google.no/imgres?imgurl=http://www.mesan.no/filestore/RhinoThue.jpg%3Fsize%3D580x1000&imgrefurl=http://www.mesan.no/nyheter/JavaZone%2Ballierer%2Bseg%2Bmed%2BEspen%2BEckbo.9UFRnQ2N.ips&usg=__tw6if5Qhbp-SdTsfvPBro9OGS_8=&h=315&w=564&sz=37&hl=no&start=0&zoom=1&tbnid=kGspGrGfLuYnCM:&tbnh=140&tbnw=203&ei=R-7QTev0D8yGhQf7rPG8DQ&prev=/search%3Fq%3Drhino%2Bthue%26um%3D1%26hl%3Dno%26lr%3Dlang_no%26biw%3D1209%26bih%3D788%26tbs%3Dlr:lang_1no%26tbm%3Disch&um=1&itbs=1&iact=rc&dur=47&page=1&ndsp=21&ved=1t:429,r:0,s:0&tx=114&ty=62 Og for det tredje synes jeg det er harry, rett og slett. Enig, enig og enig. Men jeg har opp igjennom årene jobbet med et par Rino'er, uten h, og det er et lite hår bedre, da. Ingen av dem har vært harry, og det har forsåvidt bedret navnets inntrykk for meg, uten at det på noen som helst måte ville vært et aktuelt navn på en sønn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Nei, grandonkelen min het det eller han het Rhinaldo og jeg følte ingen trang til å kalle opp ham. Rhinaldo, du! Han burde ha startet sirkus!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Jeg synes ikke det er noe fint... Dessverre. Hørte akkurat om en fyr som heter Tor Rhino... Isj... :-( Tor Rhino - LOL! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Enig, enig og enig. Men jeg har opp igjennom årene jobbet med et par Rino'er, uten h, og det er et lite hår bedre, da. Ingen av dem har vært harry, og det har forsåvidt bedret navnets inntrykk for meg, uten at det på noen som helst måte ville vært et aktuelt navn på en sønn. ''Men jeg har opp igjennom årene jobbet med et par Rino'er, uten h, og det er et lite hår bedre, da.'' Hahaha, det var jo som dratt ut av nissene på låven da en eller annen sier til Rhino: "Ikke vær så jævla hårsår, a, Rhino!" Da går han helt bananas og tar det som en personlig fornærmelse siden han ikke har noe hår. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 ''Men jeg har opp igjennom årene jobbet med et par Rino'er, uten h, og det er et lite hår bedre, da.'' Hahaha, det var jo som dratt ut av nissene på låven da en eller annen sier til Rhino: "Ikke vær så jævla hårsår, a, Rhino!" Da går han helt bananas og tar det som en personlig fornærmelse siden han ikke har noe hår. he he... ja, jeg tenkte på den hårsårkommentaren og flintskalla-Rhino! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.