Gjest hurra hurra Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Har dere flaggstang? Vi kjøpte oss flaggstang for noen år siden. Flagg på flaggstang er så mye finere enn desse balkonflaggene som er rundt omkring. Skulle bare flere holdt på skikken med å ha flaggstang for det er jo ikke så mange som har det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GPn Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Ja. Flaggstang må man ha :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jomfruland Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Er ikke allle som har plass til flaggstang, særlig hvis man bor i blokk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Nei, dessverre. Da vi bygde huset, tenkte jeg at vi skulle ha flaggstang, for huset ligger litt høyt slik at flagget er synlig for mange. Men det har ikke blitt av ennå... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ssi Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Har ikke nå (bor i borettslag), men skal ha når vi flytter til enebolig om ikke altfor lenge. Jeg har alltid ønsket meg flaggstang, og gleder meg til å heise flagget på flaggdagene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest flagging Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Nei, det er dyrt, dessuten har vi ikke alltid anledning til å feire på flaggdagene (hvis vi er borte osv). Og det tristeste av alt, er nakne flaggstenger på flaggdager. Nakne balkongflaggholdere legger ingen merke til Men enig med deg, flagg i flaggstenger er det vakreste av alle flaggvarianter! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark-Angel 82 Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Joda, vi har flaggstang. Male den må vi også få gjort.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Ja, vi har flaggstang 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vil ha balkongflagg Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Vi har flaggstang, men jeg maser på min mann om å fjerne den og heller kjøpe oss balkongflagg. Grunnen er - vi ikke gidder å vedlikeholde flaggstanga, den begynner å miste emaljelakk, og - vi føler vi er mer pliktet til å flagge for enhver flaggdag når vi har flaggstang, ved balkongflagg bestemmer en litt mer selv. og vi er fryktelig sløve. Men neida, han syns det er stas med flaggstang. Joda, jeg er forsåvidt enig... men da må vi ta mer ansvar, og jeg har rett og slett ikke ork. Ikke kan jeg å heise flagget, og å ta ned stanga og lakkere den?? Det får min mann ta seg av. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mauser Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Vi har flaggstang, men jeg maser på min mann om å fjerne den og heller kjøpe oss balkongflagg. Grunnen er - vi ikke gidder å vedlikeholde flaggstanga, den begynner å miste emaljelakk, og - vi føler vi er mer pliktet til å flagge for enhver flaggdag når vi har flaggstang, ved balkongflagg bestemmer en litt mer selv. og vi er fryktelig sløve. Men neida, han syns det er stas med flaggstang. Joda, jeg er forsåvidt enig... men da må vi ta mer ansvar, og jeg har rett og slett ikke ork. Ikke kan jeg å heise flagget, og å ta ned stanga og lakkere den?? Det får min mann ta seg av. Jeg forstår deg. Å heise flagget er såpass komplisert at det ikke kan forventes at en gjennomsnittskvinne kan mestre det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderen Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Vi har flaggstang, men jeg maser på min mann om å fjerne den og heller kjøpe oss balkongflagg. Grunnen er - vi ikke gidder å vedlikeholde flaggstanga, den begynner å miste emaljelakk, og - vi føler vi er mer pliktet til å flagge for enhver flaggdag når vi har flaggstang, ved balkongflagg bestemmer en litt mer selv. og vi er fryktelig sløve. Men neida, han syns det er stas med flaggstang. Joda, jeg er forsåvidt enig... men da må vi ta mer ansvar, og jeg har rett og slett ikke ork. Ikke kan jeg å heise flagget, og å ta ned stanga og lakkere den?? Det får min mann ta seg av. Støtter mannen din. Det er veldig stusselig med balkongflagg, når man har muligheten til å ha flaggstang. Siden du ikke liker å vedlikeholde flaggstangen, bytt den ut med en av glassfiber. Den er vedlikeholdsfri. Har du forsøkt å heise og fire et flagg? Det er ingen sak, spesielt om du har en liten hjelper til å holde flagget for deg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vil ha balkongflagg Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Jeg forstår deg. Å heise flagget er såpass komplisert at det ikke kan forventes at en gjennomsnittskvinne kan mestre det. Ja, jeg er jo tross alt bare en liten kvinne... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ja det har vi Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Ja vi har flaggstang, men vi følger ikke flaggdagene .... kun 17. mai. Har endelig fått rota oss til å kjøpe vimpel, så den henger der de andre flaggdagene. Kjøpte oss også balkongflagg, så vi setter opp det de andre gangen vi har behov for å flagge. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.