Gå til innhold

Vel overstått!

Gjest GA

Anbefalte innlegg

Da sitter vi med bena høyt etter årets innsats. 11-åringen har spist 10 is og har noe å skryte av på skolen i morgen. 9-åringen har spilt og marsjert og har formen tatt i betraktning imponert stort. -det har forresten resten av "korpset mitt" også.

Jeg har spilt stortromme i korpset, delja til 3-4 russ med stortrommeklubba (de vimset i veien og jeg beskytter korpsbarna "mine")

-og forøvrig er jeg ganske sjokkert over at folk lar småungene sine vimse rundt i veien for korpsene som marsjerer. -og de står ordentlig tett inntil toget, så det var bare såvidt jeg unngikk å delje til småunger i tillegg til russen...

Nå blir det tidlig kvelden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest prust

Gratulerer med imponerende innsats!!!! Regner med at jeg kan skryte av ditt korps på samme måte som jeg har skrytt av vårt korps. De var utrolig flotte der de marsjerte så på rekke og rad, spilte flott, i nye uniformer og sorte sko :-)

Jeg var så stolt over dem! Toppen var faktisk da de kom til vår skole på slutten av hele opplegget de hadde, stilte seg opp, snudde 90 grader, og stod så vanvittig bredt ( de er vel rundt 90 med aspirantene) og spilte Ja vi elsker :-))))

Tuppa mi har ikek klaget over at hun var sliten. Hun har holdt på fra hun stod opp 6.30 til 15.30 med korpset, deretter var hun bare innom en liten halvtime, så ut igjen og lekte med naboer et par timer. Nå sitter hun og syr og ser på en film sammen med ei venninne.

Jeg og de to andre barna var stuptrøtte etter opplegget på skolen, og sovnet en times tid :-)

En flott dag med flotte barn og flotte voksne i korpset - gøy for dem og gøy for oss som hørte på.

Nyt kvelden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''delja til 3-4 russ med stortrommeklubba (de vimset i veien og jeg beskytter korpsbarna "mine")''

Oj nesten så jeg skylder russen en unnskyldning for at jeg tirret deg (uforvarende) opp i går ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''delja til 3-4 russ med stortrommeklubba (de vimset i veien og jeg beskytter korpsbarna "mine")''

Oj nesten så jeg skylder russen en unnskyldning for at jeg tirret deg (uforvarende) opp i går ;-)

Neida, dette skjer hvert år ;-)

Russen vimser i veien og hvis de kommer nær nok får de seg en dult. Jeg kaster meg ikke etter dem altså, men jeg tar ikke hensyn heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har sett barnetoget og tårene trillet allerede lenge før mine egne unger kom forbi! :o) Håpløst blauthjertet ja...

Ellers har vi spist masse kake, is og sodd og hatt det kjempetrivelig sammen med familien - vi har gitt begrepet "Storfamilie" et nytt innhold har vi funnet ut. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeg har spilt stortromme i korpset, delja til 3-4 russ med stortrommeklubba (de vimset i veien og jeg beskytter korpsbarna "mine")''

Russ er store nok til å vite at de ikke skal gå i veien for korpset, så bare slå til dem, du. Jeg holdt på å slå til ei drilljente med trombonen, og det er kansje litt verre. Men ei av de er litt treg og blir alltid hengende etter de andre. Utrolig irriterende for oss som går først i korpset og prøver å holde litt avstand til drilljentene. Skjønner nesten at trombone er forbudt i marsjerende korps i noen stater i USA...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, det samme!

Her har det vært tradisjonell feiring, med barnetog og korpsmusikk, delta i litt byliv i sentrum, aktiviteter og kafé på skolen, middagsgrilling på veranda og kaffegjester som en fin avrunding av dagen.

- Alt i alt en flott dag sammen med familien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...