caprice Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Vi har så langt vært kjipe foreldre som bare har arrangert tradisjonelle bursdager for våre barn som nå blir 8 og 11. De har bursdag sen vår begge to, så ofte har vi kunnet være ute. Det er en klar fordel!!! Nå er det krav om temabursdag hos begge jentene, og jeg lurer på hva man kan arrangere som ikke krever alt for mye verken tid, penger eller planlegging, og som likevel er vellykket? Jeg vil ha festen hjemme, så badeland, hoppeland etc er uaktuelt. Jeg ønsker heller ikke at gjestene skal måtte anskaffe en hel del stasj for å kunne delta i bursdagen. Eller blir dette litt for mange ønsker på en gang? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flossy Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Hva med å la en farge være temaet? Gjestene har på klær i f.eks rosa og så pynter der med samme fargen og lager mat som passer til. Koster ikke skjorta, men er ganske morsomt allikevel :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest signert Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Overnattingsbursdag? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Pysjparty. Evt. "begrenset utkledning", f.eks. ekstreme frisyrer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Karneval, fargetema, cowboy og indianer, overnatting, pysjparty, sminkeparty. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helmi Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Farge-tema nevnes av flere her - skulle ønske jeg hadde kommet på det da slike selskap var aktuelle her. Vi har hatt hippie-fest, filmstjerne-fest (husker ikke helt hva vi kalte det, poenget var at de skulle kle seg ut som stjerner), pysjamasparty, Ugly Betty-fest (var et aktuelt tema da), spøkelsesfest (med mye "skummelt" innhold), utebursdag med natursti mm.... og helt sikkert enda flere tema, i og med jeg har 4 barn, men det er dette jeg kommer på nå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linko Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Kalte det vel ikke noe spesielt, men dette slo an for jenter ca 9-11 år: Ulike poster: - Pizzabaking (lag din egen pizza) - stekinga tok litt lang tid, selv om vi hadde tilgang til 2 varmluftsovner, så vurder hvor mange de er.... - gjett hva du drikker (f.eks vann med farge, saltvann, brus, ingefærøl etc - evt bland diverse indgredienser og de skal gjette hva som er oppi). - lag kjole av dopapir og tape: Dette slo an virkelig! De fikk til kjempefine "kjoler" på hverandre og synes det var synd at de gikk i stykker etter hvert. I tillegg lekte de pakkeleken; 2 terninger kastes av en person om gangen, dersom man får 2 6'ere får de velge seg en pakke (jeg hadde kjøpt inn diverse småtteri og pakket inn, noen ting de synes var stas og noen som ikke var like artige å få). Når det er tomt for pakker setter du på en alarm f.eks om 8-12 minutter. Man fortsetter å kaste terningen og dersom man nå får 2 6'ere kan man velge en pakke fra noen av de andre. Når alarmen ringer, får man beholde pakkene man har i det klokka ringer... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Modern77 Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Emofest, vampyrfest, trollfest, vikingfest, barbiefest.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalevaala Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 "Kom som du er" eller "frys tiden" eller enda kulere; "Freeze" ;-) 3 navn på samme tema, som går ut på: Man kommer til festen ikledd det samme som man hadde på da man fikk invitasjonen. F.eks. fotballdrakt, håndballdrakt, korpsuniform, pysj, helt vanlige skoleklær, shorts og T-skjorte etc. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 "Kom som du er" eller "frys tiden" eller enda kulere; "Freeze" ;-) 3 navn på samme tema, som går ut på: Man kommer til festen ikledd det samme som man hadde på da man fikk invitasjonen. F.eks. fotballdrakt, håndballdrakt, korpsuniform, pysj, helt vanlige skoleklær, shorts og T-skjorte etc. ''Man kommer til festen ikledd det samme som man hadde på da man fikk invitasjonen. F.eks. fotballdrakt, håndballdrakt, korpsuniform, pysj, helt vanlige skoleklær, shorts og T-skjorte etc.'' I utgangspunktet morsomt tenkt, men jeg vil anta 9 av 10 da kommer i vanlige skoleklær 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalevaala Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 ''Man kommer til festen ikledd det samme som man hadde på da man fikk invitasjonen. F.eks. fotballdrakt, håndballdrakt, korpsuniform, pysj, helt vanlige skoleklær, shorts og T-skjorte etc.'' I utgangspunktet morsomt tenkt, men jeg vil anta 9 av 10 da kommer i vanlige skoleklær Ja, da får man være litt kreativ ved utdelingen. Ringe på døra rett etter leggetid f.eks. Eller troppe opp på fotballtreningen ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madelenemie Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Hei! Jeg har laget et skreddersydd opplegg for bursdag jeg kunne sendt deg, men nå vet jeg jammen ikke hva jeg kan legge ut her for andre mener at da kan andre oppdage hvem jeg er og stille min mann og mine barn i et dårlig lys. (som det heter) Jeg har gjort et grundig arbeide jeg kunne sendt deg, men nå vet jeg jo ikke hva jeg bør og ikke bør skrive lenger. Jeg har laget en temabursdag, men fortellinger, fakta, invitasjoner samt beskrivelser for gjennomføring. Jeg ville jo gjerne delt slikt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Hei! Jeg har laget et skreddersydd opplegg for bursdag jeg kunne sendt deg, men nå vet jeg jammen ikke hva jeg kan legge ut her for andre mener at da kan andre oppdage hvem jeg er og stille min mann og mine barn i et dårlig lys. (som det heter) Jeg har gjort et grundig arbeide jeg kunne sendt deg, men nå vet jeg jo ikke hva jeg bør og ikke bør skrive lenger. Jeg har laget en temabursdag, men fortellinger, fakta, invitasjoner samt beskrivelser for gjennomføring. Jeg ville jo gjerne delt slikt. Høres ut som du har et utmerket opplegg flere kunne være nysgjerrig på. Jeg, for eksempel :-). Mange her har en anonym e-post-adresse som de kan poste på DOL om de ønsker å dele mer personlig info med noen. Min er f.eks. [email protected]. Kanskje aktuelt for deg og? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.