Annelli Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Min gutt på 14 år sliter veldig med kviser. Ikke sånne helt store, dype og betente, men mange, mange middels til små kviser. Vi renser huden hans hver kveld med Biothern rensemelk for fet/uren hud, og dette hjelper litt, men ikke nok. Vi har brukt en krem fra Nuskin i tillegg, og nå har jeg kjøpt Basiron på apoteket, og prøver denne. Jeg vurderer å ta ham med til legen, for det sies at ingen trenger å slite med kviser i dag, men hva kan egentlig legen gjøre? Er det noen som har erfaring med behandling av kviser? Jeg vet at de fleste må igjennom litt kviser, jeg var selv ille plaget, men det går ut over psyken og han synes det er leit, så jeg vil jo så veldig gjerne hjelpe ham. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ja, gå til legen! Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Ta ham med til legen! Det finnes så mye på resept, som virkelig hjelper, alt fra ganske milde ting, til sterkere hestekurer. Høres ikke ut som sønnen din trenger noe virkelig sterkt, uansett begynner man alltid med mildte preparater først. Fint om du blir med, hvis han vil det, eller at du informerer ham godt om hvordan du (evt faren) hadde det mht akne, det aller meste av slike problemer er arvelig/ genetisk, og det bør legen få informasjon om. Er ikke fastlegen oppdatert / tar tak i det, ber dere om henvisning til en hudlege. Eller dere bestiller time direkte hos en privatpraktiserende hudlege. Men de fleste fastleger vil ha god kunnskap, og gi dere resept på dalacin eller skinoren eller et annet produkt (kapsler og / eller krem). Det er mye penger å spare på å få effektive midler på resept, enn å prøve og feile med dyre reseptfrie preparater fra parfymeri eller apotek. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.