Mirabell Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 hmmm... nesten alle under her nevner blåmuggost, men det bruker jeg aldri å kjøpe når jeg har ostebord. Jeg er allergisk mot det, og tenker rett og slett ikke på at andre ville satt pris på å få det servert. De gangene jeg er hos andre eller på hoteller osv der det er ostebord, irriterer jeg mer over at folk bruker kniven fra Rouquefort'en osv på andre oster og dermed kliner igjen blåmuggost overalt. Er du virkelig allergisk mot blåmuggost? Men ikke hvitmugg? Så kjedelig. Men jeg er enig med mange andre her, at blåmuggost må med. Det er det eneste som virkelig MÅ være med på ostebord, syns jeg. Gjerne en moden og stinkende en :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Er du virkelig allergisk mot blåmuggost? Men ikke hvitmugg? Så kjedelig. Men jeg er enig med mange andre her, at blåmuggost må med. Det er det eneste som virkelig MÅ være med på ostebord, syns jeg. Gjerne en moden og stinkende en :-) ''og stinkende en :-)'' Usj, nok en grunn til ikke å kjøpe det! Kvalm bare ved tanken! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Skjønner problemet ditt ang kniver, men jeg må si at jeg ville bli ganske så skuffa over et ostebord uten blåmuggost Hører med, det. Ja, det er en del av livet det å risikere at maten man får servert hos andre ikke er helt som hjemme ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madelenemie Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Hei! Du bør kjøpe grottelagret gryvær (sveitsisk ost, vunnet priser) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.