Gjest hvilken bank?? Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Vi har lån på hus, og to biler, alle 3 i ulike banker.. Nå vurderer vi å samle alle i en bank. Noen som har forslag til hvilken bank vi bør vurdere??? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bibben Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Jeg har fått veldig god service og gunsdige betingelser i Postbanken. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Da vi undersøkte for en stund siden, var betingelsene for oss best i DnbNor... Det hadde jeg aldri trodd, men... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Ta kontakt med flere aktuelle banker og be om tilbud. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GPn Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Jeg er særdeles fornøyd med Boligkreditt i Fokus Bank. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.