cizz Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 På DVD altså. Vi har sett de tre første filmene, som er dubbet til norsk, men nå prøver vi å finne de neste filmene også med norsk dubbing. Og det ser vanskelig ut.... Det er vel Ildbegeret, Føniksordenen, Halvblodsprinsen først og fremst. Vi har kun funnet (på nettet) med dansk dubbing eller ingen dubbing i det hele tatt. Er det noen som vet om disse filmene i det hele tatt er dubbet til norsk? Er det 8 års aldersgrense på de også, som de første tre? Takknemlig for svar!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 De er ikke dubbet til norsk såvidt jeg vet. Grunnen er nok at det er 11-årsgrense på film 4-7 og disse er kanskje ikke helt egnet for unger som er så små at de ikke klarer å lese teksten... Guttungen her og jeg så 7'ern i går og den er definitivt ikke egnet for en 8-åring etter min mening i alle fall! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 De er nok ikke dubbet, og jeg tror det er minst 11-årsgrense. Muligens 15 på den siste. Filmene (og bøkene) skifter på en måte fra barnefilmer/-bøker til ungdomsfilmer/-bøker, jeg regner med at det er derfor. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 De er nok ikke dubbet, og jeg tror det er minst 11-årsgrense. Muligens 15 på den siste. Filmene (og bøkene) skifter på en måte fra barnefilmer/-bøker til ungdomsfilmer/-bøker, jeg regner med at det er derfor. ''De er nok ikke dubbet, og jeg tror det er minst 11-årsgrense. Muligens 15 på den siste.'' 8 årsgrense på 1-3 og 11-årsgrense på 4-7, regner med det blir 11-årsgrense på den siste også, altså film 7 del 2. ) *Gleder seg* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cizz Skrevet 23. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2011 ''De er nok ikke dubbet, og jeg tror det er minst 11-årsgrense. Muligens 15 på den siste.'' 8 årsgrense på 1-3 og 11-årsgrense på 4-7, regner med det blir 11-årsgrense på den siste også, altså film 7 del 2. ) *Gleder seg* Tusen takk for svar, da var det jo en forklaring på det hvertfall! Vi skal heller vente et par år da før vi fortsetter:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.