Gjest anonum for denne gang Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 12 åringen min sier at en elev har sagt at han lukter vondt. Jeg kan ikke skjønne det. Han dusjer hver eneste dag. Han får rene klær på seg fra topp til tå daglig. Han pusser alltid tennene før han går på skolen. Men han bruker ikke rollon, da jeg aldri har kjent noe svettelukt av ham. P.g.a allergi bruker vi heller ikke vaskepulver med parfyme. Jeg har aldri merket vond lukt av ham men bør han begynne med rollon? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Ja, det er nok på tide, min begynte før han var 12 år. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammantil3 Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Kanskje litt forskjell på jenter og gutter, men mine på 9 og 10 har utviklet svettelukt og bruker alltid deo etter dusj (og nå dusjer de så og si hver dag, mest pga trening). Det finnes stort utvalg i deo, her i huset bruker vi ikke noe med parfyme pga. allergier. Kjøper på apoteket, jeg da, synes de er best. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 10-åringen min, gutt, må faktisk bruke rollon nå. Han er renslig, men det er mye aktivitet så han svetter rett og slett. Har kjøpt slik mild uparfymert, funker fint det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Poden her er 12,5 år og har det siste halvåret begynt med rollon, bruker parfymefri fra Cosmica. Som gymlæreren sa for et par år siden - nå begynner ungene deres å bli så store at det ikke lukter blomster av dem etter gymtimen lenger. *hehe* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jomfruland Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Vasker du med stappfull maskin og legger sammen tøyet før det er tørt, kan klærene lukte surt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym for denne gang Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Vasker du med stappfull maskin og legger sammen tøyet før det er tørt, kan klærene lukte surt. Jeg fyller ofte opp en maskin men setter alltid klærne på ekstratørk i tørketrommelen. Tror ikke klærne lukter surt. Men mulig han bør bruke rollon. Han spiller mye fotball i friminuttene så han svetter sikkert en del. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spenol(1) Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Begynn med Rollon. Det er kanskje tidlig men greit å innføre hygienetiltak, det må han før eller siden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Gutten min fikk deodorant da han var rundt ti år. Veldig stas med en gang, men han bruker den ikke daglig. Han har ikke fått svettelukt ennå, men han trener ofte, og da lukter han våt hund og dusjer selvsagt etterpå. Jenta mi på snart ti begynte å få svettelukt for omtrent ett år siden, og hun fikk da deodorant. En stund var hun flink til å bruke den, men nå slurver hun. Må nok ta litt innstramminger på dette for både henne og broren. Minstejenta på 7 år har veldig lyst til å få sin egen deodorant, men jeg har sagt at hun er for liten. Vet ikke helt om det er noe poeng å holde igjen når hun har lyst til å begynne med det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Hvis du er bekyrmet for allergi, så velg en parfymefri en. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.