Mammantil3 Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 I dag blåser det noe helt forjæ.... her, i dag har det tumlet trampoliner og plaststoler og søppelkasser og nær sagt alt mulig rundt i nabolaget her. Ungene slutter snart på skolen, og jeg er så usikker på om jeg skal la dem ta bussen hjem. Er ikke helt trygg for alt som kommer gjennom lufta, men det har kanskje blåst fra seg nå? Altså, alt det løse har flyttet seg dit "det skal"? Mesteparten av veien går de gjennom skogen, og det er vel kanskje det minst utrygge... Hva hadde DU gjort? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Vi har rett som det er storm, og ungene går stort sett - med mindre det er noen som forbarmer seg over dem. De har veltet av vinden (hadde litt tung sekk den dagen), men kommer seg helskinnet hjem 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Inne i skogen er det helt sikkert mye lunere enn ute i åpent lende. Jeg tror ikke tanke på å hente dem hadde streifet meg engang... Ikke med mindre det høljregner eller snør voldsomt samtidig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammantil3 Skrevet 24. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2011 Inne i skogen er det helt sikkert mye lunere enn ute i åpent lende. Jeg tror ikke tanke på å hente dem hadde streifet meg engang... Ikke med mindre det høljregner eller snør voldsomt samtidig. Hehe, mine går i høljregn og snø, de, men det var denne kraftige vinden jeg tenkte på; mest fordi det er så mye som har blitt kasta rundt omkring her i dag. Det gikk heldigvis bra med dem, men det blåste overende et tre like bak dem. De skvatt skikkelig, og det skjønner jeg godt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammantil3 Skrevet 24. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2011 Vi har rett som det er storm, og ungene går stort sett - med mindre det er noen som forbarmer seg over dem. De har veltet av vinden (hadde litt tung sekk den dagen), men kommer seg helskinnet hjem Ja, vind i seg selv bekymrer meg lite, det var alt dette som vinden heiv avgårde jeg ikke likte. Veldig til kastevind her i dag, og det tok tak i alt mulig rart. De fikk seg en støkk av et tre som blåste over veien for dem, men det gikk heldigvis bra. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ekkelt av og til Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Ja, vind i seg selv bekymrer meg lite, det var alt dette som vinden heiv avgårde jeg ikke likte. Veldig til kastevind her i dag, og det tok tak i alt mulig rart. De fikk seg en støkk av et tre som blåste over veien for dem, men det gikk heldigvis bra. Er du i tvil så hent dem. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.