jubalong70 Skrevet 26. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2011 Spennende - og rart! Synes ikke det er lenge siden du var gravid, jeg . Ikke jeg heller... Sukk, tiden går så fort!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 26. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2011 Jeg husker det var vemodig da minstemann og vi tok farvel med barnehagen, 9 år etter at den eldste begynte der. Utrolig at du har bare skolebarn, det virker ikke lenge siden minsten ble født. Lykke til! Jeg kjenner også på vemodet i forhold til barnehageslutt. Storesøster begynte der i 2002 - så det blir 9 år for oss også. Hjelpes meg! Nei, det er da vitterlig ikke lenge siden jeg fant ut at jeg var gravid med nr. 3. Skjønner altså ikke hvor tiden blir av. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 26. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2011 Å, så spennende for han. Lykke til, håper han får en fin opplevelse. Tiden flyr... Ja, tiden flyr. Vi hadde en flott kveld på skolen i går. Skolestarteren koste seg. Vi fikk vite både hvem han skal gå i klasse med og hvilken lærer de får. Jeg som mor er veldig fornøyd med læreren I tillegg kom alle i nabolaget her i samme klasse, og det gleder meg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 26. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2011 Oi, som tiden går! Synes ikke det er lenge siden du hadde baby! :-) I know! Det går utrolig fort. Lille nurket mitt blir jammen stor. Jeg sa det til ham, at nå måtte han ikke bli større. Da ser han på meg og forteller at både pappa og jeg har jo vært små og blitt store, så det må han også. "Men, jeg kommer alltid til å være babyen din, da mamma." Og så fikk jeg en kjempeklem 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 26. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2011 Hadde han en fin dag? Det var en kjempefin dag Nå ser vi frem til 2 besøksskoledager i juni. Så blir det sommerferie, og så tar det virkelig av! Da har jeg alle 3 på barneskolen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark-Angel 82 Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Ja, tiden flyr. Vi hadde en flott kveld på skolen i går. Skolestarteren koste seg. Vi fikk vite både hvem han skal gå i klasse med og hvilken lærer de får. Jeg som mor er veldig fornøyd med læreren I tillegg kom alle i nabolaget her i samme klasse, og det gleder meg Så bra! Kjempe viktig at man er fornøyd med læreren. Vi er også veldig heldige der. Hehe, da blir det nok en lang sommer for pjokken å vente. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Jeg synes ikke det er lenge siden du skrev om fødselen hans... :-) Det er lenge siden jeg har vært på dol, så jeg blir nødt til å spørre hvordan det går med datteren din etter operasjonen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 29. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2011 Jeg synes ikke det er lenge siden du skrev om fødselen hans... :-) Det er lenge siden jeg har vært på dol, så jeg blir nødt til å spørre hvordan det går med datteren din etter operasjonen? Jeg synes heller ikke det er lenge siden han ble født... Tida går jammen fort. Mellomste har det bare bra. Operasjonen var vellykket, og kontrollene så langt har vært helt fine. Formen hennes er også helt upåfallende 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Gratulerer med snart skolegutt, det blir en spennende tid fremover for han (og mor?)! Tror det virkelig er noe spesielt når det er absolutt sistemann som går ett viktig steg videre.. Rart med det igrunnen, men det er vel slik de fleste av oss er skrudd sammen. Tar stadig meg selv i å tenke at dette er _siste_ gangen om ulike ting vi gjør/som skjer med tredjemann, men slik tenkte jeg ikke med de to eldste... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 30. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2011 Gratulerer med snart skolegutt, det blir en spennende tid fremover for han (og mor?)! Tror det virkelig er noe spesielt når det er absolutt sistemann som går ett viktig steg videre.. Rart med det igrunnen, men det er vel slik de fleste av oss er skrudd sammen. Tar stadig meg selv i å tenke at dette er _siste_ gangen om ulike ting vi gjør/som skjer med tredjemann, men slik tenkte jeg ikke med de to eldste... Enig, jeg tenker også ofte "Dette er siste gang..." Det er noen ganger veldig godt, andre ganger veldig vemodig. Vedr. skolestart så er det litt begge deler. Jeg kjenner det er godt å få dem alle sammen på skolen, samtidig som det blir så tydelig at en epoke er over. Også blir han så stor Hadde det ikke vært for at ungene mine er alt får unge, så hadde jeg absolutt vært klar for å bli bestemor. Dvs. jeg er veldig klar for å ha småbarn til låns noen timer 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Enig, jeg tenker også ofte "Dette er siste gang..." Det er noen ganger veldig godt, andre ganger veldig vemodig. Vedr. skolestart så er det litt begge deler. Jeg kjenner det er godt å få dem alle sammen på skolen, samtidig som det blir så tydelig at en epoke er over. Også blir han så stor Hadde det ikke vært for at ungene mine er alt får unge, så hadde jeg absolutt vært klar for å bli bestemor. Dvs. jeg er veldig klar for å ha småbarn til låns noen timer '' Hadde det ikke vært for at ungene mine er alt får unge, så hadde jeg absolutt vært klar for å bli bestemor. Dvs. jeg er veldig klar for å ha småbarn til låns noen timer '' He - he - sånn tenker jeg også - jeg gleder meg til å bli bestemor (selv om det høres grugammelt ut). Hun minste leker mye med dokker, og da er jeg alltid mormor, og det er en veldig koselig rolle :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 30. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2011 '' Hadde det ikke vært for at ungene mine er alt får unge, så hadde jeg absolutt vært klar for å bli bestemor. Dvs. jeg er veldig klar for å ha småbarn til låns noen timer '' He - he - sånn tenker jeg også - jeg gleder meg til å bli bestemor (selv om det høres grugammelt ut). Hun minste leker mye med dokker, og da er jeg alltid mormor, og det er en veldig koselig rolle :-) He, he - godt det ikke bare er jeg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 '' Hadde det ikke vært for at ungene mine er alt får unge, så hadde jeg absolutt vært klar for å bli bestemor. Dvs. jeg er veldig klar for å ha småbarn til låns noen timer '' He - he - sånn tenker jeg også - jeg gleder meg til å bli bestemor (selv om det høres grugammelt ut). Hun minste leker mye med dokker, og da er jeg alltid mormor, og det er en veldig koselig rolle :-) ''He - he - sånn tenker jeg også - jeg gleder meg til å bli bestemor (selv om det høres grugammelt ut). Hun minste leker mye med dokker, og da er jeg alltid mormor, og det er en veldig koselig rolle :-)'' Jeg føler meg nesten unormal - jeg har overhodet ikke noe ønske om å bli bestemor på mange, mange, mange år ennå! Er sjeleglad ungene har blitt så store og selvgående som de er nå og har intet ønske om småunger igjen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 ''He - he - sånn tenker jeg også - jeg gleder meg til å bli bestemor (selv om det høres grugammelt ut). Hun minste leker mye med dokker, og da er jeg alltid mormor, og det er en veldig koselig rolle :-)'' Jeg føler meg nesten unormal - jeg har overhodet ikke noe ønske om å bli bestemor på mange, mange, mange år ennå! Er sjeleglad ungene har blitt så store og selvgående som de er nå og har intet ønske om småunger igjen. Ikke misforstå - jeg synes det er helt fantastisk at ungene er blitt så store som de er nå - i går var mannen min, jeg og eldtemann avgårde i mange timer, mens jentene lekte i gata hjemme (de hadde nøkkel og var inne og spiste en gang) - og det er så fantastisk å kjenne at de ikke henger rundt beina mine lenger. Nettopp derfor tenker jeg at jeg virkelig er ferdig med suget etter flere barn. Jeg husker likevel med glede veldig mye av babytiden, og kan derfor se frem til at jeg om kanskje 15 år blir bestemor :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Jeg synes heller ikke det er lenge siden han ble født... Tida går jammen fort. Mellomste har det bare bra. Operasjonen var vellykket, og kontrollene så langt har vært helt fine. Formen hennes er også helt upåfallende Godt å høre! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.