Gå til innhold

Det hoper seg opp...

Gjest GA

Anbefalte innlegg

hvorfor kommer alle ulykker på en gang tro?

Etter nyttår har det virkelig hopet seg opp hos oss:

Jentungen er syk uten at vi vet hva det er. For tiden er hun hjemme fra skolen 2-3 dager i uka.

jeg har antagelig "frozen shoulder" og må muligens opereres. Det gjør &%¤ vondt og smertestillende hjelper ikke.

Marsvina har fått midd, klør seg så de får sår og må medisineres. (Katta må tas i samme slengen i tilfelle han er smittet)

Jentungen fikk barnemark i helga og må medisineres sammen med resten av familien.

-og i går ramla oldemor på 92 år og knakk noe i hofta. hun ble operert i går kveld og det ser heldigvis ut til å gå bra foreløpig.

Hallooo! Det holder nå!

Jeg klarer meg egentlig ganske greit, helt til noen spør hvordan jeg har det - da begynner jeg å grine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Shira :o)

Jeg er ikke så opptatt av ordtak og slik, men ett kan jeg garantere for at stemmer:

En ulykke kommer sjelden alene.

Dessverre.

Har du tid til deg selv? Får du pratet med noen? Får du grått dersom du har behov? GA skal fungere på alle plan, men du må ikke glemme deg selv heller.

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å ta vare på deg selv midt oppe i syke unger. Er det noen i familien som kan ta seg av oldemor sllik at du slipper det.

Forozen schoulder er kjempevondt. Hvis ikke vanlig smertestillende hjelper, be legen om å få pinex forte, evt Nobligan dersom det er riktig ille, det demper smertene en del.

God bedring til dere alle, håper de snart finner ut hva som feiler jenta di.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda! :-( Sånn er det alltid, ting kommer klumpevis.

Håper dere finner ut av hva det er som feiler lille jenta deres, og at det er lett fiksbart.

Og lykke til med alt det andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, nå fikk jeg vondt av dere... Men det er gjerne sånn, har det først dukket opp et par ting, så kommer det gjerne en håndfull til i samme slengen...

Håper dere finner ut hva som feiler snuppa - nå synes jeg hun har hanglet lenge!!

God bedring til deg og til oldemora - og til marsvina som klør... (har 8 stk selv - men de har ikke midd altså... ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøv å ta vare på deg selv midt oppe i syke unger. Er det noen i familien som kan ta seg av oldemor sllik at du slipper det.

Forozen schoulder er kjempevondt. Hvis ikke vanlig smertestillende hjelper, be legen om å få pinex forte, evt Nobligan dersom det er riktig ille, det demper smertene en del.

God bedring til dere alle, håper de snart finner ut hva som feiler jenta di.

Oldemora slipper jeg nok mye unna - det er (heldigvis) ikke min bestemor, det er verre med pappa'n som har et veldig nært forhold til bestemora si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at det er slitsomt.

Håper det snart ordner seg for datteren din. Det tar på å gå i uvisshet lenge - og det er fælt når det er noe med barna.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring til dere alle! Det går over. Vi hadde en sånn runde for noen år siden...... ALT hopet seg opp. Det gikk over. Nå er det mer en jevn strøm................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff - krysser fingrene for at dere finner ut av det med jentungen - dere skulle kanskje forsøke noe utenom fastlege-runden, hva? Lillestrømklinikken, f.eks?

Bare dere får henne skikkelig på beina igjen blir det andre (nesten uansett hva det er) bare bagateller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest - Ingoen -

Huff da - dette høres jammen trasig ut!

Frossen skulder hadde jeg i fjor, det var noe av det mest smertefulle jeg har vært borti. Ble bra etter noen uker (ble helbredet ved forbønn, faktisk!). Håper du kommer deg raskt, det er forferdelig å være så hemmet av den dumme skulderen, spesielt når man har mange flere enn seg selv å ta seg av.

Håper ting letter for dere nå fremover, GA! skal sende noen tanker oppover når jeg ber kveldsbønn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dark-Angel 82

Å kjære tid.. En ulykke kommer sjeldent alene sies det.. Får håpe det roer seg ned for dere alle snart! Stakkars jentungen da, får håpe dere finner utav noe der, slitsomt å gå slik for dere alle. Snart ferie, hedigvis. Håper dere får ladet opp batteriene da. Ta vare på deg selv oppi alt. *klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff - krysser fingrene for at dere finner ut av det med jentungen - dere skulle kanskje forsøke noe utenom fastlege-runden, hva? Lillestrømklinikken, f.eks?

Bare dere får henne skikkelig på beina igjen blir det andre (nesten uansett hva det er) bare bagateller...

Vi har ny time på sykehuset i juni, så da avtaler vi videre utredning med legen hennes der. Det er visst lang ventetid på Ullevål/Riksen, så kommer vi ikke inn der før neste år kan det hende vi spanderer litt penger på å utrede privat ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg føler med dere :(

Synes det er dumt at det skal ta så lang tid å finne ut hva som feiler jenta di...

Av og til tenker jeg at nå makter jeg ikke mer, men så gjør jeg jo det da... Det er utrolig hva vi klarer når vi bare må.

Men jeg skjønner at du må felle noen tårer innimellom - og det er helt greit :)

Sender deg en klem, og håp om bedring hos dere alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ny time på sykehuset i juni, så da avtaler vi videre utredning med legen hennes der. Det er visst lang ventetid på Ullevål/Riksen, så kommer vi ikke inn der før neste år kan det hende vi spanderer litt penger på å utrede privat ja.

Det kan hende det er lang ventetid hos Lillestrømklinikken også nå - kanskje dere skulle legge dere inn på venteliste der? Tror ikke det er noe problem å hoppe ut av køen - og så har dere det i bakhånden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trollemor;o)

Det sies at en ulikke kommer sjelden alene, men dette var da voldsomt! Håper det snur snart og at dere er ferdige med alt dette leie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...