Gjest GA Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 hvorfor kommer alle ulykker på en gang tro? Etter nyttår har det virkelig hopet seg opp hos oss: Jentungen er syk uten at vi vet hva det er. For tiden er hun hjemme fra skolen 2-3 dager i uka. jeg har antagelig "frozen shoulder" og må muligens opereres. Det gjør &%¤ vondt og smertestillende hjelper ikke. Marsvina har fått midd, klør seg så de får sår og må medisineres. (Katta må tas i samme slengen i tilfelle han er smittet) Jentungen fikk barnemark i helga og må medisineres sammen med resten av familien. -og i går ramla oldemor på 92 år og knakk noe i hofta. hun ble operert i går kveld og det ser heldigvis ut til å gå bra foreløpig. Hallooo! Det holder nå! Jeg klarer meg egentlig ganske greit, helt til noen spør hvordan jeg har det - da begynner jeg å grine. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Jeg er ikke så opptatt av ordtak og slik, men ett kan jeg garantere for at stemmer: En ulykke kommer sjelden alene. Dessverre. Har du tid til deg selv? Får du pratet med noen? Får du grått dersom du har behov? GA skal fungere på alle plan, men du må ikke glemme deg selv heller. *klem* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Uff da, det var mye på en gang. *klem* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
avidi Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Prøv å ta vare på deg selv midt oppe i syke unger. Er det noen i familien som kan ta seg av oldemor sllik at du slipper det. Forozen schoulder er kjempevondt. Hvis ikke vanlig smertestillende hjelper, be legen om å få pinex forte, evt Nobligan dersom det er riktig ille, det demper smertene en del. God bedring til dere alle, håper de snart finner ut hva som feiler jenta di. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAA Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Uffda! :-( Sånn er det alltid, ting kommer klumpevis. Håper dere finner ut av hva det er som feiler lille jenta deres, og at det er lett fiksbart. Og lykke til med alt det andre! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Uff, nå fikk jeg vondt av dere... Men det er gjerne sånn, har det først dukket opp et par ting, så kommer det gjerne en håndfull til i samme slengen... Håper dere finner ut hva som feiler snuppa - nå synes jeg hun har hanglet lenge!! God bedring til deg og til oldemora - og til marsvina som klør... (har 8 stk selv - men de har ikke midd altså... ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Prøv å ta vare på deg selv midt oppe i syke unger. Er det noen i familien som kan ta seg av oldemor sllik at du slipper det. Forozen schoulder er kjempevondt. Hvis ikke vanlig smertestillende hjelper, be legen om å få pinex forte, evt Nobligan dersom det er riktig ille, det demper smertene en del. God bedring til dere alle, håper de snart finner ut hva som feiler jenta di. Oldemora slipper jeg nok mye unna - det er (heldigvis) ikke min bestemor, det er verre med pappa'n som har et veldig nært forhold til bestemora si. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Skjønner godt at det er slitsomt. Håper det snart ordner seg for datteren din. Det tar på å gå i uvisshet lenge - og det er fælt når det er noe med barna. Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MHC Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 God bedring til dere alle! Det går over. Vi hadde en sånn runde for noen år siden...... ALT hopet seg opp. Det gikk over. Nå er det mer en jevn strøm................ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Uff - krysser fingrene for at dere finner ut av det med jentungen - dere skulle kanskje forsøke noe utenom fastlege-runden, hva? Lillestrømklinikken, f.eks? Bare dere får henne skikkelig på beina igjen blir det andre (nesten uansett hva det er) bare bagateller... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest - Ingoen - Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Huff da - dette høres jammen trasig ut! Frossen skulder hadde jeg i fjor, det var noe av det mest smertefulle jeg har vært borti. Ble bra etter noen uker (ble helbredet ved forbønn, faktisk!). Håper du kommer deg raskt, det er forferdelig å være så hemmet av den dumme skulderen, spesielt når man har mange flere enn seg selv å ta seg av. Håper ting letter for dere nå fremover, GA! skal sende noen tanker oppover når jeg ber kveldsbønn... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Huff, det var for mye ja. Sender gode ønsker for at det må snu nå - og at alt går bedre framover. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark-Angel 82 Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Å kjære tid.. En ulykke kommer sjeldent alene sies det.. Får håpe det roer seg ned for dere alle snart! Stakkars jentungen da, får håpe dere finner utav noe der, slitsomt å gå slik for dere alle. Snart ferie, hedigvis. Håper dere får ladet opp batteriene da. Ta vare på deg selv oppi alt. *klem* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Uff - krysser fingrene for at dere finner ut av det med jentungen - dere skulle kanskje forsøke noe utenom fastlege-runden, hva? Lillestrømklinikken, f.eks? Bare dere får henne skikkelig på beina igjen blir det andre (nesten uansett hva det er) bare bagateller... Vi har ny time på sykehuset i juni, så da avtaler vi videre utredning med legen hennes der. Det er visst lang ventetid på Ullevål/Riksen, så kommer vi ikke inn der før neste år kan det hende vi spanderer litt penger på å utrede privat ja. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Uff, jeg føler med dere Synes det er dumt at det skal ta så lang tid å finne ut hva som feiler jenta di... Av og til tenker jeg at nå makter jeg ikke mer, men så gjør jeg jo det da... Det er utrolig hva vi klarer når vi bare må. Men jeg skjønner at du må felle noen tårer innimellom - og det er helt greit Sender deg en klem, og håp om bedring hos dere alle 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Vi har ny time på sykehuset i juni, så da avtaler vi videre utredning med legen hennes der. Det er visst lang ventetid på Ullevål/Riksen, så kommer vi ikke inn der før neste år kan det hende vi spanderer litt penger på å utrede privat ja. Det kan hende det er lang ventetid hos Lillestrømklinikken også nå - kanskje dere skulle legge dere inn på venteliste der? Tror ikke det er noe problem å hoppe ut av køen - og så har dere det i bakhånden... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Det sies at en ulikke kommer sjelden alene, men dette var da voldsomt! Håper det snur snart og at dere er ferdige med alt dette leie. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.