Gå til innhold

Ha med barn på jobb.

Gjest Trangt økonomisk

Anbefalte innlegg

Gjest Trangt økonomisk

Jeg er alenemor til en gutt på 3 år. Har fått tilbud om en ekstra jobb. Det er vasking i en barnehage 2 timer på ettermiddagen. Jeg har ingen til å passe gutten da. Tenkte å ta han med. Han kan jo leke der imens. Trenger jo pengene. Men tror dere at noen reagerer på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med mindre han er av typen som må fotfølges for ikke å rasere rommet eller forsvinne på 73 sekunder, burde det ikke være noe problem.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er en barnehage, så er det jo forhåpentligvis nokså barnesikre omgivelser. Det hadde vært noe annet om det var et sagbruk eller et atomkraftverk. Det går nok bra, men jeg ville spurt først for sikkerhets skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Annonse

Jeg ville vel ikke tro at det var noe problem. Men jeg synes absolutt at du bør høre med arbeidsgiver først. Fortell om situasjonen. Du vil jo fort bruke lengre tid da du har med ungen, men antagelig er vel dette en jobb med fast lønn uansett hvor lang tid du bruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...