Gjest Trangt økonomisk Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Jeg er alenemor til en gutt på 3 år. Har fått tilbud om en ekstra jobb. Det er vasking i en barnehage 2 timer på ettermiddagen. Jeg har ingen til å passe gutten da. Tenkte å ta han med. Han kan jo leke der imens. Trenger jo pengene. Men tror dere at noen reagerer på dette? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Æaaba Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Det burde gå helt greit. Lykke til i din nye jobb! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
l@bamba Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Hadde aldri reagert på det, kos dere begge 2 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Med mindre han er av typen som må fotfølges for ikke å rasere rommet eller forsvinne på 73 sekunder, burde det ikke være noe problem. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Det ser jeg ikke noe galt i. Men spør arbeidsgiveren for sikkerhets skyld. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugga Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Hvis det er en barnehage, så er det jo forhåpentligvis nokså barnesikre omgivelser. Det hadde vært noe annet om det var et sagbruk eller et atomkraftverk. Det går nok bra, men jeg ville spurt først for sikkerhets skyld. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Jeg ville vel ikke tro at det var noe problem. Men jeg synes absolutt at du bør høre med arbeidsgiver først. Fortell om situasjonen. Du vil jo fort bruke lengre tid da du har med ungen, men antagelig er vel dette en jobb med fast lønn uansett hvor lang tid du bruker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.