laban Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Laban - vannkrig er jo knallgøy, uansett om en er 5, 10, 12 eller 20 år - kanskje litt gøy når en er 40 også :-) Naboungene husker godt for 3-4 år siden da mannen min og jeg herjet rundt i hagen med vannpistoler, og det endte med at mannen min løftet meg opp og slapp meg i badebassenget med tøyet på :-DDDD Jeg mente bare å uttrykke en _viss_ forståelse for at hun ble så oppgitt over den situasjonen med skifting og tromling. Jeg opererer ikke med noen aldersgrense for vannkrig, uansett kjønn :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
....AV Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Jeg mente bare å uttrykke en _viss_ forståelse for at hun ble så oppgitt over den situasjonen med skifting og tromling. Jeg opererer ikke med noen aldersgrense for vannkrig, uansett kjønn :-) Ok :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.