Gjest ammeslutt?? Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 De anbefaler å amme til barnet er 1 år, det jeg da lurer på - er om man slutter før barnet fyller 1 år, må man gi mme i tillegg til den vanlige maten? Har en ca. 8 mnd baby som spiser godt med all slags mat, jernberiket babygrøt, ulike middagsglass+hjemmelaget most middag - med biter til og med! brødskiver har hun begynt så vidt med (med leverpostei og smør), tar tran, drikker bra med vann.... Men så er jeg sånn i tvil da, jeg ammer henne morgen og kveld og av og til på natta - selv om jeg burde sluttet med nattamming nå... Men kan jeg slutte helt med amming, eller må jeg gi mme frem til 1 år? Det er vel det med calsium og sånn, men grøten er jo tilsatt calsium?? Og melk skal de vel ikke ha før de fyller 1 år.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tror jeg? Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Tror de anbefaler mme til de fyller 1 år om man ikke ammer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.