Gjest Hull i ørene Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Datteren min på 11 år ønsker hull i ørene og det er ok for oss. Hun trener svømming flere ganger i uka. Jeg lurer derfor på om noen av dere vet om det er ok å bade i basseng de første ukene og hvordan er det å bruke badehette før hun kan ta ut øredobbene, vil den klemme på øredobbene slik at det blir vondt. En annen mulighet er å ta rett før vi drar på ferie, men der blir det også bading, både i basseng og sjø. Håper at det kan bli mulig for henne å få hull i ørene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mr Pierce Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Det går helt fint å bade, men vent med bading i 12-14 dager etter at hullet er tatt slik at det rekker å gro godt. vær nøye med å rense ørene godt og ofte. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Et av mine barn fikk hull i ørene for en måneds tid siden, og vi fikk en annen beskjed enn "mr Pierce" skriver under her. Ikke bading før det er grodd, og i ørene tar det minst 6 uker sa mannen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.