janeymor Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Hei! I morgen skal 10-åringen delta på sitt andre kretsstevne. Hva er vanlig, er ungene alene på dette eller er familiene med? I fjor var vi med og koste oss veldig, men for å være ærlig synes jeg det varer ganske lenge.. (sikkert fælt å si det men...) hva gjør andre korpsfamilier? Setter dere av hele søndagen til dette? Veldig glad for svar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Stevnet er sikkert over, og du har ikke fått noe svar.. Det er helt opp til dere om dere vil være med eller ikke. Det er ingen som forventer at dere er der hele dagen. Se om dere kan få informasjon om når deres korps skal spille og ta en tur da. (Dette får bli et råd til neste stevne;) Hilsen ei som eeeelsker korps :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Det er nok mest vanlig at ungene reiser uten foreldre. men det er jo koselig hvis noen vil være med da :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacoba Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Da jeg var ti reiste jeg på korpsturer uten foreldre. (Men det var alltid en og annen familie som ble med, i egen bil med telt eller campingvogn.) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.