Gå til innhold

Noen med korpserfaring?

janeymor

Anbefalte innlegg

Hei! I morgen skal 10-åringen delta på sitt andre kretsstevne. Hva er vanlig, er ungene alene på dette eller er familiene med? I fjor var vi med og koste oss veldig, men for å være ærlig synes jeg det varer ganske lenge.. (sikkert fælt å si det men...) hva gjør andre korpsfamilier? Setter dere av hele søndagen til dette?

Veldig glad for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

trollemor;o)

Stevnet er sikkert over, og du har ikke fått noe svar.. Det er helt opp til dere om dere vil være med eller ikke. Det er ingen som forventer at dere er der hele dagen. Se om dere kan få informasjon om når deres korps skal spille og ta en tur da.

(Dette får bli et råd til neste stevne;)

Hilsen ei som eeeelsker korps :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Jacoba

Da jeg var ti reiste jeg på korpsturer uten foreldre. (Men det var alltid en og annen familie som ble med, i egen bil med telt eller campingvogn.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...