Gjest tusen takk - alle sammen Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Hei - jeg trenger noen forslag til en rett jeg kan ha med til skoleavslutning vi skal på onsdag. Vi skal alle ha med en rett til et 'koldtbord' - dette er for 4.klassinger og foreldrene. Noen forslag til en rett jeg kan ha med? Er helt tom for ideer. Og gjerne noe som kan gjøres ferdig kvelden i forveien. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletiden Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Mariaflyfly vil sikkert protestere villt, men jeg foreslår fiskekabaret, fordi det er lite sannsynlig at andre lager det og så er det jo så godt:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Mariaflyfly vil sikkert protestere villt, men jeg foreslår fiskekabaret, fordi det er lite sannsynlig at andre lager det og så er det jo så godt:-) -det er kanskje lite sannsynlig at 4.klassingene spiser noe særlig av det også? *enig med flyfly' 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletiden Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 -det er kanskje lite sannsynlig at 4.klassingene spiser noe særlig av det også? *enig med flyfly' Det er sant, men alle andre kommer til å tenke på barna, så jeg tipper det kommer til å gå igjen mye av det samme på koldbordet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tusen takk - alle sammen Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Mariaflyfly vil sikkert protestere villt, men jeg foreslår fiskekabaret, fordi det er lite sannsynlig at andre lager det og så er det jo så godt:-) Nei - vil nok satse på noe annet Selv om jeg synes det er godt. Men jeg vil også helst ha noe som barna liker. Jeg kan spise når jeg kommer hjem om det ikke er noe jeg ønsker av mat der. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletiden Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Nei - vil nok satse på noe annet Selv om jeg synes det er godt. Men jeg vil også helst ha noe som barna liker. Jeg kan spise når jeg kommer hjem om det ikke er noe jeg ønsker av mat der. Kyllingsaltat, pastasalat, laks og eggerøre, pai, kyllingvinger, potetsalat, karbonader, spekemat. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tusen takk - alle sammen Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Kyllingsaltat, pastasalat, laks og eggerøre, pai, kyllingvinger, potetsalat, karbonader, spekemat. Takk for forslag 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest værsågod, du:-) Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Spicy kjøttboller, lefseruller med kremost, ruccola og spekeskinke/røkt laks, fruktspyd, focacciabrød, "mat-muffins", marinerte scampi. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tusen takk - alle sammen Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Spicy kjøttboller, lefseruller med kremost, ruccola og spekeskinke/røkt laks, fruktspyd, focacciabrød, "mat-muffins", marinerte scampi. Takk takk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hypoen Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Spicy kjøttboller, lefseruller med kremost, ruccola og spekeskinke/røkt laks, fruktspyd, focacciabrød, "mat-muffins", marinerte scampi. Hei ! Jenta mi hadde med seg laks og eggerøre til en sånn anledning... ( 5 klasse ) alt ble spist : ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Mariaflyfly vil sikkert protestere villt, men jeg foreslår fiskekabaret, fordi det er lite sannsynlig at andre lager det og så er det jo så godt:-) Jeg skulle likt å se den 4. klassingen som gafla innpå med cabaret. *kvalm* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg skulle likt å se den 4. klassingen som gafla innpå med cabaret. *kvalm* Enig igjen - cabaret er ekkelt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Enig igjen - cabaret er ekkelt! Jepp. Men jeg tror hun har rett i at hun blir den eneste som kommer med det, om ikke annet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Mariaflyfly vil sikkert protestere villt, men jeg foreslår fiskekabaret, fordi det er lite sannsynlig at andre lager det og så er det jo så godt:-) Eeeek!! Nei og nei og nei.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Eeeek!! Nei og nei og nei.. *Flirer* Jeg erindrer at vi har vært gjennom denne diskusjonen både en og to ganger tidligere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammantil3 Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg skulle likt å se den 4. klassingen som gafla innpå med cabaret. *kvalm* Hos meg ville du sett både en 4. klassing og en 3. klassing. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Hos meg ville du sett både en 4. klassing og en 3. klassing. :-) Herregud! For en skandale! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammantil3 Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Herregud! For en skandale! Jepp, I know! Men, de både liker å spise det og å lage det, jeg kan ikke hjelpe for det. Det er ikke mye mat som er æsj her, ass! :-) (Allikevel tror jeg ikke jeg ville tatt det med til en skoletilstelning.) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg skulle likt å se den 4. klassingen som gafla innpå med cabaret. *kvalm* Jeg gjorde hvertfall det da jeg gikk i 4.klasse, og om jeg får barn håper jeg han/hun også gjør det ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 *Flirer* Jeg erindrer at vi har vært gjennom denne diskusjonen både en og to ganger tidligere. Jepp Og uansett hvor mye vi hyler om at cabaret ikke er noe man serverer i 2011, så foreslås det stadigvekk cabaret her inne. Jeg skjønner det ikke flyfly.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.