Gå til innhold

Matrett til 'koldtbord' på skolen

Gjest tusen takk - alle sammen

Anbefalte innlegg

Hei - jeg trenger noen forslag til en rett jeg kan ha med til skoleavslutning vi skal på onsdag. Vi skal alle ha med en rett til et 'koldtbord' - dette er for 4.klassinger og foreldrene.

Noen forslag til en rett jeg kan ha med? Er helt tom for ideer. Og gjerne noe som kan gjøres ferdig kvelden i forveien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nickløsheletiden

Mariaflyfly vil sikkert protestere villt, men jeg foreslår fiskekabaret, fordi det er lite sannsynlig at andre lager det og så er det jo så godt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mariaflyfly vil sikkert protestere villt, men jeg foreslår fiskekabaret, fordi det er lite sannsynlig at andre lager det og så er det jo så godt:-)

-det er kanskje lite sannsynlig at 4.klassingene spiser noe særlig av det også?

*enig med flyfly'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletiden

-det er kanskje lite sannsynlig at 4.klassingene spiser noe særlig av det også?

*enig med flyfly'

Det er sant, men alle andre kommer til å tenke på barna, så jeg tipper det kommer til å gå igjen mye av det samme på koldbordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei - vil nok satse på noe annet :) Selv om jeg synes det er godt. Men jeg vil også helst ha noe som barna liker. Jeg kan spise når jeg kommer hjem om det ikke er noe jeg ønsker av mat der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletiden

Nei - vil nok satse på noe annet :) Selv om jeg synes det er godt. Men jeg vil også helst ha noe som barna liker. Jeg kan spise når jeg kommer hjem om det ikke er noe jeg ønsker av mat der.

Kyllingsaltat, pastasalat, laks og eggerøre, pai, kyllingvinger, potetsalat, karbonader, spekemat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kyllingsaltat, pastasalat, laks og eggerøre, pai, kyllingvinger, potetsalat, karbonader, spekemat.

Takk for forslag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest værsågod, du:-)

Spicy kjøttboller, lefseruller med kremost, ruccola og spekeskinke/røkt laks, fruktspyd, focacciabrød, "mat-muffins", marinerte scampi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spicy kjøttboller, lefseruller med kremost, ruccola og spekeskinke/røkt laks, fruktspyd, focacciabrød, "mat-muffins", marinerte scampi.

Takk takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

Jenta mi hadde med seg laks og eggerøre til en sånn anledning... ( 5 klasse ) alt ble spist : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Jeg skulle likt å se den 4. klassingen som gafla innpå med cabaret. *kvalm*

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

;)

Enig igjen - cabaret er ekkelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Enig igjen - cabaret er ekkelt!

Jepp. Men jeg tror hun har rett i at hun blir den eneste som kommer med det, om ikke annet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mary Poppins

Eeeek!! Nei og nei og nei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Eeeek!! Nei og nei og nei..

*Flirer*

Jeg erindrer at vi har vært gjennom denne diskusjonen både en og to ganger tidligere. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;)

Hos meg ville du sett både en 4. klassing og en 3. klassing. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud! For en skandale!

;)

Jepp, I know! Men, de både liker å spise det og å lage det, jeg kan ikke hjelpe for det. Det er ikke mye mat som er æsj her, ass!

:-)

(Allikevel tror jeg ikke jeg ville tatt det med til en skoletilstelning.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

;)

Jeg gjorde hvertfall det da jeg gikk i 4.klasse, og om jeg får barn håper jeg han/hun også gjør det :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

*Flirer*

Jeg erindrer at vi har vært gjennom denne diskusjonen både en og to ganger tidligere. ;)

Jepp ;)

Og uansett hvor mye vi hyler om at cabaret ikke er noe man serverer i 2011, så foreslås det stadigvekk cabaret her inne. Jeg skjønner det ikke flyfly..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...