Gjest Nickløsheletiden Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Begge kjolene var fine:-) Du husker kanskje hvilken reaksjon jeg fikk da jeg kom hjem nysminket etter å ha vært på "The body shop"? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hypoen Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 He he... det er fra ungene vi får høre det : ) Her om dagen hadde jeg på meg min nyinnkjøpte kjole , som jeg synest satt fint på meg. Spurte så hva dattra på ni mente...Joda , kjolen var fin den , men ikke på meg !!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 ''I ettertid ser jeg at dette nok var den minst sexy kjolen i hele verden (sånn omtrent), men i mine øyne var altså den slitten helt utrolig umoralsk for en voksen dame å gå med. Hun må ha vært rundt 38 på den tiden...'' Gamle røya som kledde seg som om hun skulle være rene ungdommen! ;o) Ja, ikke sant 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.